Waar foto's af laten drukken

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Via de pc bestel ik me digitale foto's, tot voor kort deed ik dit altijd bij AH.
    Ik vind de kwaliteit niet echt geweldig en wil nu wel is weten waar anderen dit doen, en of er dan echt mooie afdrukjes van komen.

    Ik vind het ook wel belangrijk dat het programma waar je dat mee doet niet al te lastig is ;)

    Die van de Hema kan ik 'het' maar met 1 foto tegelijk uploaden, ik wil gewoon een hele map en dan aan kunnen klikken welke ik wel wil hebben....zo ongeveer....

    Gr. Cellie.
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    http://www.extrafilm.nl

    Ik bestel m'n foto's via de belgische site, maar het is superkwaliteit en de levertijd is ook erg vlug. En vind het niet zo moeilijk om ermee te werken.
     
  3. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Celie,

    Ik doe het ook altijd bij de Hema, maar ik heb daar hun programma voor gedownload en dan kun je volgens mij meteen in je map aanklikken welke je allemaal wilt. Ik vind de Hema prima kwaliteit en het programma werkt ook wel goed. Ik ben er altijd wel tevreden over.

    Groetjes Laura
     
  4. Shirleyke

    Shirleyke Actief lid

    Idem hier :D

    Superkwaliteit en in no time geleverd ;)
     
  5. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
  6. Niet meer actief

    Kruidvat, al 5 jaar nu...
     
  7. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ook via de kruitvat of de schlecker, heb eigenlijk nooit problemen ermee gehad en de kwaliteit is tot nu toe ook altijd top geweest!
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik doe het via www.foto.com
    Krijg je de eerste 10 foto's gratis. Daarna 8 ct per foto onder de 100 stuks. Leveren binnen 3 dagen thuis af.

    Ben er erg tevreden over.
     
  9. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hier nog een Hema-fan. En dan niet de uurservice, maar gewoon online via de twee dagen service. Altijd haarscherp, altijd goede kleuren, en mocht er heel per ongeluk eens eentje mislukt zijn ofzo, dan doen ze ook niet moeilijk.

    Belle, geen prof, maar wel veeleisend.
     
  10. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    www.webprint.nl

    Ok, je moet even wachten voordat alles is geupload, maar het is ook maar 9 ct per foto.

    Linda
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ook hier een jarenlange tevreden kruidvat gebruikster.
     
  12. Niet meer actief

    Ben vaste klant bij blokker! voor de foto's dan heheh en de fotoboeken bij hema.

    Blokker heeft kodak kwaliteit! nooit problemen mee heb ook al grote afdrukken laten maken erg goed en makkelijk via internet!


    Groetjes juuls
     
  13. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  14. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    snapfish

    0,09 cent per foto.
    Grote foto 30 bij 20 € 1.40 of zo niet duur.
     
  15. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    altijd bij de hema, perfecte kwaliteit en supersnel! binnen 2 dagen ligt het klaar. Je kan het ook op laten sturen als je online betaald.
    ook niet duur 16 c per afdruk.
     
  16. Marijtje

    Marijtje Actief lid

    20 sep 2006
    201
    0
    0
    Ook ik ben nog zoekende, ben geen fan van AH, maar al zeker niet van de Hema. Kleuren vind ik echt heel erg slecht.
    Laatste keer af laten drukken, ook via het internet bij Combi, de fotoketenzaak. Gaat prima en de kleuren waren echt uitstekend. Ook een fotoboek laten maken, gaat echt helemaal fantastisch, met heel veel optie's, maar kleuren waren weer wat minder.

    Ik ben ook beniewd naar andere verhalen...
     
  17. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Snapfish heb ik een keer gedaan, alleen dat betalen met creditcard vind ik dan minder.

    Bedankt voor alle tips, misschien toch maar is een aantal dezelfde foto's bij meerdere ketens laten af drukken, kan ik goed vergelijken ;)
     

Deel Deze Pagina