Wij zijn net terug van een wintersportweekje in Zwitserland en gaan van de zomer 3 weken naar Italie. Hopen dat de zwangerschap goed blijft gaan en ik nog niet al te veel kwaaltjes heb eind juli/begin augustus.
mmmm moet nog nadenken wat we willen gaan doen...zeker omdat ik eind augustus ben uitgerekend vallen een hoop dingen af... Maar misschien stappen we last minute wel in de auto en rijden we naar Italié ...lijkt me heerlijk daar! x
ihihi de efteling hahah, wij gaan daagjes of weekend weg doen want vorig jaar hadden we een hele duren vakantie naar Engeland en schot land en naar een eiland aan de kust , mijn man zijn familie woont over Engeland en Schotland dus het was een rondje van super mooie dingen zien en familie weer zins 5 jaar helaas is het daar wel vreselijk duur dus na 4 weken was het geld welll op. dit jaar houden we ons dus een beetje stil want dat geld willen we stoppen in een nieuw huis.
Wij gaan in juni een week naar Menorca. Is maar een half uurtjes vliegen vanuit hier (Barcelona) Kleinschalig appartementencomplex geboekt, met een groot privé terras, huurauto. Heerlijk heb er helemaal zin in.
Wij gaan over 2 weken voor 10 dagen naar Tenerife. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met onze kleine man! In augustus gaan we nog 2 weken kamperen in Zeeland. Heerlijk die vakantievooruitzichten!
Turkije Alanya en Ankara, combi van bezoek van schoonfamilie, vrienden en natuurlijk heerlijk genieten van zon zee en strand! Nog een paar maandjes
We gaan eind juni voor 5 weken naar Turkije Vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest.. Dit jaar kan ik gewoon niet wachten...
wij gaan met de auto naar spanje eind augustus voor 2 weken naar www.eldelfinverde.com ben benieuwd hoe het gaat we zijn kampeerders maar hebben nu een ingerichte tent gehuurd