Waar halen jullie het geduld vandaan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by zomaar, Feb 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Ik moest toch wel lachen om jou berichtje Zomaar. Ik heb namelijk vandaag precies hetzelfde gedaan! Ook ik dacht, nee deze keer niet eerder testen, wachten tot zaterdag. Maar nu heb ik vanaf dinsdag dat ik met vlagen misselijk ben en vreselijk moe! Dus vanmiddag ben ik vrij en ik kon het niet laten...NEGATIEF.. of zie ik daar toch als ik 'm schuin hou tegen het licht in een heeeel vaag streepje staan. Nee zeg ik dan tegen mezelf, geen dingen gaan zien die er niet zijn! Dus nu baal ik ook dat ik toch niet tot zaterdag heb gewacht met ochtendurine.
    Tja geduld...had ik het maar. Maaruh gooien we er zaterdag nog een testje tegenaan?

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Hihihihi goh hadden wij vandaag een speciale band met elkaar of zo?
    Dat is idd precies mijn verhaal!

Nee ik ga koppig doen en op zijn vroegst ZONDAG pas testen om deze fout van vandaag te compenseren ;) (zeg ik nu) hihi
    Ach wie weet zijn de duivels er dan al!

Oh oh oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben!

Liefs Zomaar

3. puppie

puppie Lid

Jan 17, 2007
    93
    0
    0
    Ik probeer eigenlijk altijd mezelf tegen te houden als ik wil testen. Heb nou drie keer getest als ik overtijd was en iedere keer had ik net getest en dan werd ik ongi. Deze ronde probeer ik echt langer te wachten heb de laatste keer een 33 dagen cyclus gehad en mijn banner staat op een 35 dagen cyclus (dat is de langste die ik heb gehad) en ik heb mezelf voorgenomen pas te testen als ik een week voorbij mijn nod ben. Hopelijk houd ik het vol.

Weet je wat diegene die nog een paar dagen moeten wachten we doen gewoon ons best om elkaar door die dagen heen te helpen. :D

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Net zei iemand van je moet gewoon zorgen dat je geen testen in huis hebt....
    Nou heb ik ook niet maar twee duren van mijn winkel af zit het KRUIDVAT grrrrrr hoezo ik word op de proef gesteld hihihi

5. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Ja echt toeval! Ben ook zo blij te lezen dat ik niet de enige ben die de drang om te testen niet kan weerstaan. Ja misschien is tot zondag wachten wel beter, we kijken wel even. Ben zelf ook bang dat ik toch ongi wordt. Gewoon weer eens afwachten dus..

6. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Ja ik heb ook zowel op m'n werk als thuis de kruidvat erg dichtbij, die testen zijn zo gehaald, en als ik t eenmaal in m'n kop heb..

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Dat gevoel van aankomende ongi wordt versterkt als je een negatieve test in handen hebt gehad..., heb jij dat ook?
    Laat je je hoop een beetje varen zo ervaar ik dat!

eigenlijk zouden we allemaal 5 dagen voor NOD opgesloten moeten worden en een dag na NOD pas weer vrijgelaten moeten worden
    (maar das weer slecht voor de omzet van de drogisterijen)

Ik denk dat ik een verzoek tot gedwongen opname aan ga vragen bij de rechter van 5 dagen voor nod tot 1 dag erna ;)

8. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Je houdt er een behoorlijke rotbui aan over aan zo'n negatieve test. Ik denk als die misselijkheid van zwangerschap zou zijn dan moet dat toch ook betekenen dat er genoeg Hcg in m'n lichaam zit om een (licht) streepje te geven.

Doe die aanvraag voor opname maar in tweevoud! Verschrikkelijk! Ik ga me nu maar uitleven met het schoonmaken van m'n huis. Tenminste nog iets nuttigs vandaag.

9. Niet meer actief

maar nu heel stom bij mij heb ik nu een "innerlijke rust'' gekregen .... lekker cliche he?
    Maar ik heb vorige week met de dokter gepraat en met mijn vriend en we hebben goed gepraat over alles en nog wat.

Ik ben nog wel bezig met zwanger worden alleen anders .... ik denk nu meer aan mijn relatie en mijn vrienden en familie en lol maken!

lekker shoppen en lekker stappen en gewoon uren aan de telefoon zitten met een vrienddin.
    Heerlijk!
    Probeer zoiets ipv het zwanger zijn op nr 1 te zetten.
    ik ben nu super gelukkig emt mijn vriend en mijn relatie en dat is nu nr 1, een pup in huis is ook een goede afleiding! HIHIHI HAHAHA
    probeer dat eens! hihi

Groetjes en veel succes meid!

Liefs Swiggy

10. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    dat helpt ook wel swiggy, maar tot een paar dagen voor nod, dan wordt die drang weer zo groot.
    Ben ook heel blij met alles en iedereen om me heen, heb een goede baan waar ik veel energie in kwijt kan, genoeg hobby's daar ligt het niet aan. En bovenal een super lieve vriend waar ik stapel gek op ben. We mogen dus eigenlijk helemaal niet klagen he, maar meer naar de goede dingen kijken, je hebt gelijk! Nu alleen nog een beetje meer geduld...

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Het is niet zo dat mijn NOD op nr. 1 staat of zo...
    Ik weet dat andere dingen ook super belangrijk zijn ben ook lekker wezen stappen dit weekend met een vriendin lekker filmpjes kijken en jaja ook nog lekker genieten van een wijntje en mijn ventje!
    Maar het zijn die laatste loodjes elke keer ;)

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    pfff ben jij mijn zus ofzo hahahaha ;)

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb ook geen engelengeduld. De eerste keer dat ik een dag over tijd was, heb ik een test gedaan. Negatief. Deze maand heb ik een test gedaan toen ik 4 dagen over tijd was (gerekend vanuit langste cyclus). Vond ik best knap van mezelf. Ik vind het trouwens ook zonde van het geld om steeds te testen. Ik heb wel altijd test test in huis. Het zal je maar overkomen dat je "moet" testen op een zondag of een feestdag......
    Helaas tot noch toe negatief.

14. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Je zou het wel zeggen ja! Zie dat je in ronde 6 zit, toch best lang (al weet ik dat er hier heel veel meiden zitten die veel langer bezig zijn). Hoop dat het gauw raak is voor je. Ik zit nu in ronde 4 maar vind het nu toch wel spannender worden des te meer rondes je hebt gehad. Alleen al die bevestiging dat je zwanger KAN worden, die wil je zo graag krijgen.

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hier heb je een potje met heel veel geduld...... ;)

Liefs An ;)

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    ik heb die bevestiging al gehad ben één keer kort 6 weken zwanger geweest in ronde 4.... dus als je mijn "zusje" bent zorg jij dat je NU zwanger bent en blijft ;)

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    RESPECT! ;)

18. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    ;) ;)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Pffffff ben bang dat de duiveltjes er aan zitten te komen...
    Heb ontzettende buikkrampjes :cry: :cry: :cry:
    kom dan gewoon en laat me niet wachten :cry:

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik weet niet waar ik het vandaan haal..
    gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben.. leven hihihi werken, leuke dingen doen.. en ineens is die dag daar..

Sorry polman.. na 19 maanden proberen zit er hier echt een met een goed portie geduld.

Share This Page