Hee zomaar balen joh, kwam ff kijken hoe het ervoor stond met je. Weer moed verzamelen voor de volgende ronde. Wie weet is het bij allebei wel raak dan!
Dames help, Ik ben vanmorgen Ongi geworden (denk ik) vanmorgen eerst even 1 keer roze bij het afvegen toen één keer bloed en nu alleen nog maar bruin verlies.. Normaal gesproken breekt het in één keer door bij mij! Hebben meer mensen hier ervaring mee? Vind het zo raar dit heb ik normaal noooooit! Liefs Zomaar
en toch meis. kan je lijf ineens anders doen.. na 19 maanden weet ik wel beter.. nog noooooit gehad kan ineens toch wel gewoon anders zijn..
tja meer dan geduld opbrengen en wachten of je wel of niet overtijd zult zijn kun je niet doen..... en al die valse verschijnselen van zwangerschap die je zomaar ineens kunt hebben waardoor je denkt (hoopt) zwanger te zijn naast je neer proberen te leggen tot je daadwerkelijk overtijd bent en of een duidelijke positieve zw test in handen hebt... kortom het is de tijd die voor je geduld zorgt.....
Mn geduld wordt vandaag wel heel erg op de proef gesteld. Zou afgelopen zaterdag of vandaag ongi moeten worden, maar nog niets. Test was super negatief vanochtend.... maar waar blijven die rode duilvels dan? Baal van die onregelmatige en lange cyclus (36 dagen ongeveer)
kan tot mijn nod behoorlijk geduldig zijn (denk wel eens bij een steekje 'oei, zou dat wat zijn?', maar dat doen we met velen denk ik haha). op m'n nod waag ik vaak wel een testje, maar hoe meer maanden er verstrijken, hoe minder groot de drange om 's ochtends voor dag en dauw op te staan en naar de wc te rennen en ik meer dagen laat verstrijken. ik heb momenteel zelfs helemaal geen testjes meer in huis en ik ga ze ook niet halen haha ik wacht wel af
Ja ja ik heb het nu eindelijk geleerd. . . geduld Je moet wel ik ga er me niet druk meer om maken mijn leven nu is ook prima zo ik wil niet meer weten wat mijn vruchtbare dagen zijn. Het komt als het komt en komt het niet dan gaan we gewoon verder! ben er een beetje klaar mee met het uitreken hoe wie wat en waar en wat ik nu voel wat kan dat zijn innesteling etc. . . Nee vanaf nu gewoon mee kletsen op het forum zonder te veel nadenken! Succes allemaal! Liefs GEDULDIGE zomaar (was er gewoon een beetje klaar mee, heb zelfs even gedacht om weer aan de pil te gaan )