Waar in Haarlem lekker eten? afhaal.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Deedee91, 2 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Volgende week ga ik afspreken met een vriendin, we hebben elkaar al meer dan een jaar niet gezien. We wonen aardig eind van elkaar af. We kunnen ook bij mij thuis afspreken maar het is leuker even er uit te zijn.

    Nu dacht ik eerst even Haarlem in te gaan rondje stad evt een winkel op afspraak en daar wat lekkers te halen, maar waar? Iemand een leuke tip? Mogen ook meerdere plekken zijn dat we overal wat lekkers gaan halen. En daarna nog even naar het Strand in Zandvoort. Dus daar zoek ik eigenlijk ook nog een tip voor om wat lekkers te eten, voor vroege avondmaal.
     
  2. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Wij hebben eens onwijs lekker gegeten bij restaurant Noor in Haarlem.
    Ik weet niet of ze aan afhalen doen, maar denk het bijna wel.
     
  3. Merel 2009

    Merel 2009 Actief lid

    9 nov 2009
    124
    5
    18
    Noord-Holland
    In Zandvoort zou ik voor de take-away walk gaan. Een wandeling met onderweg kleine hapjes. Geloof dat ze dat ook voor Haarlem hebben. Wij vinden Woodstone trouwens altijd erg lekker in Haarlem.
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Verdorrie ik heb jou bericht net te laat gelezen, rake a walk was super geweest. Maar het is op datum en die is nou net uit verkocht morgen :(
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    Bagels en beans vlakbij de gedempte oude gracht is erg aan te raden. Beetje simplistisch allicht.

    Op het grote plein bij de oude kerk zit een koffietentje (heeeel breed pand) weet de naam niet maar vanaf de gedempte oude gracht moet je het plein oversteken. Geloof zwarte achtergrond op hun logo. Ziet er super chiq uit, kan je heerlijke koffie krijgen en fantastisch eten. Of ze afhaal hebben weet ik niet maar ik gok van wel.
     

Deel Deze Pagina