Waar is het SMEP topic gebleven...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door go4baby, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik heb al bij 'zwanger zijn' gezocht en in de 'lounge...'

    Maar erg logisch is het niet verstopt... Het gaat over zwanger worden dmv het SMEP programma dus ik snap het niet zo goed!

    En als er bij het topic dat Mielenl hier had geopend nou even een link staat waar het dan wel is... of waarom het verwijderd is...

    Moet ik weer een onderwerp aanmaken voor bijna niets... pffff
    Dat wordt hier al zoveel gedaan... elke keer dezelfde vragen... Koester dan dat mensen met alle 1001 vragen in hetzelfde topic blijven ipv steeds weer nieuwe....

    Ik ben lichtelijk geirriteerd... Moest het even kwijt hoor, sorry ;)
     
  2. dat had ik nou ook g4b uiteindelijk dan gevonden via via via maar erg irritant dat we niet een seintje krijgen dat t verplaatst is!
    het is een zwanger worden topic.. en nu ineens horen we bij de clubs!
    smep is een zwanger worden programma dus ik begrijp het ook niet helemaal!
    maar goed :D ben blij dat ik het gevonden heb :D
     
  3. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, heb het net gevonden en ik schreef daar al:

    Stop maar weg bij de clubs, krijgen we nooit 'nieuwe leden' en sterven we lekker uit...

    Hoe ze dit bedacht hebben... tjonge jonge... :rolleyes:

    Jammer want SMEP is een goede manier om zwanger te worden!

    Jammer dat meiden die graag zwanger willen worden ons NOOIT zullen vinden bij de clubs, ergens onderaan in een submap!

    Sorry hoor, maar dit vind ik echt onhandig.

    Had verwacht een reactie te krijgen waarom hiertoe besloten is, maar die komt hopelijk nog.
     
  4. ja t staat wel bij deze site aangegeven maar daar is ook niet duidelijk een verwijzing naar gegeven.... moet je toevallig net daar kijken..
    erg zonde dit :(
     
  5. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vind het ook jammer dat er zonder tekst en uitleg een paar "clubjes" in een hoekje ergens onderaan worden neer gekwakt!

    Wat Go4Baby al zegt, zo komen er nooit nieuwe leden en sterven dit soort topics zo uit!
    Erg jammer!
     
  6. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Tja :oops: zie nu dat Mielenl er wel een link van had gemaakt, maar las hiero te letterlijk als hiero en omdat ie op slot zat begreep ik er niets meer van!

    Ja, kom maar op met de uitleg....
     
  7. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :) ;)
     
  8. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Er is een nieuw forumonderdeel geplaatst in het Diversen blok: Clubs.
    Dit is het forum voor alle 'wie nog meer' topics. Het forum heeft nu twee subforums (Zwanger worden en zwanger zijn) voor specifieke Clubs. Clubs die niet in één van de subforums passen plaats je in het hoofdforum. Wanneer er in het hoofdforum meerdere clubs over een specifieke periode of onderwerp komen zal daar een subforum voor aangemaakt worden. De komende dagen zullen de Clubs vanuit het forum verplaatst worden naar het nieuwe Clubs forum.

    Hiermee proberen we de forums overzichtelijk te houden (voor nieuwe leden) en tevens de mogelijkheid te bieden op zoek te gaan meiden die in dezelfde situatie zitten als jij.

    Lotte

    Daarbij komt de vraag naar clubjes van de forumleden zelf. En omdat die vraag zo groot was zijn wij daar in tegemoet gekomen.
    Het is jammer dat jullie het zien als ergens onderaan worden neergekwakt, maar dat is jullie eigen visie erop. Gelukkig zijn er ook forumleden die dat niet zo ervaren.
    Smeppen staat gewoon onder clubs nu en daar is niets mis mee. Nieuwe leden zullen ook gaan zoeken zals Lotte zegt en vinden het topic dan vanzelf.

    Deze doe ik daarom weer dicht.

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina