Vraag over zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door destiny, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Hoi

    Ik gebruik sensitest en predictor testen heb gisteren met sensitest getest en het leek of er binnen het half uur een heel heel licht lijntje te zien was maar daar was ik zelf niet van overtuigd.
    Nu heb ik vandaag nog een sensitest midstream gedaan en die gaf na het half uur een lichte streep.
    Nog een predictor gedaan een half uur erna die geeft ook na de afleestijd een licht roze streep.
    Kan ik nu zwanger zijn?
    Want vind het raar dat dit bij 2 verschillende zwangerschapstesten gebeurd.

    Groetjes Samantha
     
  2. sanne24

    sanne24 Niet meer actief

    Hoi Samantha!

    Volgens mij dien je alle testen binnen de in de gebruiksaanwijzing aangegeven afleestijd af te lezen. De lijntjes die na die maximale afleestijd verschijnen, moet je volgens mij niet naar kijken.....
    Wat is de afleestijd die is aangegeven in de gebruiksaanwijzing van Sensitest en die van Predictor? Ik heb zelf beide merken nog nooit gebruikt.

    Groetjes Sanne
     
  3. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Sanne

    Bij sentitest is het 30 min. bij predictor 5 min.
    Moet helaas even afwachten vandaag moet mijn menstruatie doorbreken als dat niet het geval is kan ik er zeker van zijn dat ik zwanger ben want ben nooit overtijd.
    Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad en toen had ik ook een heel licht streepje en had toen naar 5 dagen overtijd een clearblue test gedaan waarop stond 1 a 2 weken zwanger.
    Heb nu spijt dat ik getest heb want nu duurt het wachten lang en was er al helemaal niet meer zo erg mee bezig met zwanger worden.

    Groetjes Samantha
     
  4. sanne24

    sanne24 Niet meer actief

    Mhmm sensitest is dus 30 min..Dan zou het wel kunnen dus? Mhmm spannend...Wachten is altijd zo vervelend he:(.. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!

    Groetjes Sanne
     
  5. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Sanne

    Bedankt hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent:D
    Ja wachten is heel erg vervelend probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dan lukt het helemaal niet.

    Doe morgen of overmorgen nog een test en dan laat het hier wel weten.

    Groetjes Samantha
     
  6. sanne24

    sanne24 Niet meer actief

    Hoi Samantha!

    Er niet teveel mee bezig zijn, lukt inderdaad niet...Ik probeer het wel, maar ik zou niet weten hoe het moet *zucht*...

    Ik hoop voor je dat de test morgen of overmorgen duidelijk positief is!

    Groetjes Sanne
     
  7. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Sanne

    Ik bedoelde eigenlijk dat ik er niet teveel probeer er mee bezig te zijn.
    Bij mij is het zo toen ik stopte met mijn pil was ik er de eerste maand heel erg mee bezig maakte mezelf echt gek.
    En had ook echt zwangerschapssymptomen die maand maar was dus helemaal niet zwanger. Dus daar leer ik dan heel snel van en daarna was ik de 2de maand gelijk zwanger alleen liep het mis.
    En toen die maand na mijn miskraam weer heel erg mee bezig omdat ik na die miskraam zo graag weer zwanger wou zijn testen testen testen heb ik gedaan en nee weer niet zwanger mijn eigen weer voorgenomen nu stop ik weer met mezelf gek maken en dan weet ik gewoon nu ben ik snel weer zwanger je moet eigenlijk gewoon afleiding zoeken lol maken en er niet aan denken dat help het best.
    Alleen nu heb ik gisteren dan wel getest maar ben er helemaal niet mee bezig geweest verder. En vorige maand deed ik dat al vanaf mijn eisprong en zat ik gewoon 2 weken me eigen gek te maken overal op letten. Maar daar ben ik nu klaar mee en ik denk gewoon is het deze maand niet dan volgende maand.
    Ik ken mensen die maakte hun eigen ook zo druk en die zijn gewoon een paar jaar bezig geweest en dat wil ik echt niet.

    Hopelijk zijn we snel zwanger;)

    Groetjes Samantha
     
  8. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    De keren dat ik hier na afleestijd nog een streepje kreeg, was ik beide keren ook echt zwanger :)
     
  9. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Rozemarijke

    Fijn om te horen dat je ook echt zwanger was ja vind het zo raar want vorige maand met dezelfde testen getest en toen helemaal niks ook niet na een paar uur of na een dag.
    Dit geeft me wel hoop maar probeer ook een beetje rekening te houden met dat het ook vals kan zijn.
    Heb verder ook nog geen symptomen op een beetje rare steekjes onderin mijn buik.
    En vorige week een paar dagen echt heel erg moe.
    Had mijn eisprong ook 1 dag eerder als het zou moeten dus had nu al ongesteld moeten zijn en ben het nog niet:D
    Ben nu ongeveer een halve dag overtijd dus heb een beetje hoop.
     
  10. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Hoi

    Ben zo blij vandaag positief getest nu 4 weken nog wel heel pril hoop zo dat het deze keer goed komt ben zo zenuwachtig:D
     
  11. mandyyy

    mandyyy Actief lid

    3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    hoi samantha!!

    GEFELICITEERD wat leuk!! hoop voor jullie dat alles goed gaat!!
    geniet er van!

    liefs
     
  12. sanne24

    sanne24 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!!! Geniet er van!!
     
  13. destiny

    destiny Niet meer actief

    Hoi Dames

    Dank je wel hoop dat jullie ook heel snel zwanger zijn.
    Kan het nog bijna niet geloven hahaha heb helemaal geen pijnlijke borsten maar wel heel erg warm en misselijk na het eten.
    Hoop zo dat alles goed gaat voel me eigen toch wel anders als de laatste keer toen ik een miskraam kreeg.
    Dus hoop dat nu dat erge buikpijn en bloed wegblijven.
     
  14. sanne24

    sanne24 Niet meer actief

    Hoi Samantha!

    Ik hoop echt voor jou dat deze keer alles goed gaat *duimduim*.
    Ik heb zelf ook last van misselijkheid na wat gegeten te hebben...En vooral na het avondeten krijg ik het echt warm daarna! Ik hoop dat dat bij mij ook een goed teken is:)..En ik heb ook nog bijna geen pijnlijke borsten, terwijl dat ik dat anders een week voor mijn NOD al heb...Nog even afwachten!

    Geniet van je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina