Waar IVF

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos02, 14 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Goedemiddag dames,

    Waarschijnlijk moeten wij starten met IVF. Mijn huidige (streek)ziekenhuis doet deze behandeling niet. Ik ben opzoek naar ervaringen van ziekenhuizen/klinieken zodat ik kan kijken of mijn zorgverzekeraar de behandeling daar vergoed. Ik ben bij het AMC geweest en daar kunnen ze me helpen, zijn er meiden die hier ook zijn geweest?

    Liefs
     
  2. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik zit bij het UMCG, goede ervaring maar denk dat wij toch uitwijken naar het buitenland. We willen dat er onderzocht wordt waarom wij na al die jaren nog altijd geen kinderen hebben en we hebben beide keren geen cryo's...
     
  3. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik heb geen ervaring bij het AMC wij lopen in België bij Life Leuven. De echo’s ed hebben we in Antwerpen, scheelt veel reistijd. Wij zijn heel tevreden over de vaart die er in zit met de onderzoeken en uitslagen. Nu in een icsi traject wat na de Corona stop gelukkig ook weer goed loopt!
     
  4. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Weet niet of je er wat aan hebt. Maar vriendin heeft iui bij amc gedaan en die was erg tevreden over persoonlijk contact in amc.

    Ik loop zelf in vu en zou dat niet aanbevelen. Zou wel voor academisch ziekenhuis gaan. Heb ook minder goede ervaringen over ivf/icsi in olvg gehoord.
     
  5. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.425
    934
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    AMC werkt samen met VU volgens mij omdat ze gefuseerd zijn.

    Zelf ben ik bekend in Tergooi Blaricum en die werken same met VU voor IVF/ICSI, cryo behandelingen.

    Ik ben over beide ziekenhuizen zeer te spreken en heb er alleen maar goeie ervaringen mee gehad de afgelopen jaren. Ook staat de VU bekend om de goeie statistieken wat betreft geslaagde behandelingen.
     

Deel Deze Pagina