waar klein aankleedkussen te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door indra78, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indra78

    indra78 Lid

    1 aug 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

    Ik ben op zoek naar een klein aankleedkussen. Het liefst van maar 39 cm breed, maar die bestaan geloof ik niet. Het kleinst wat ik kan vinden is 43 cm. Weten jullie of er nog kleinere bestaan?
     
  2. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    ik denk dat je dan al snel richting die matjes gaat die je in je luiertas hebt. Misschien twee op elkaar met een hoes er omheen?

    Stomme vraag misschien, maar hou je er wel rekening mee dat je kleine er ook nog op moet passen? Weet niet hoe je hem wil gebruiken, maar als je commode zo klein is aan de bovenkant, pas dan wel op dat je uk niet teveel op het randje ligt!!!
     
  3. juf85

    juf85 Niet meer actief

    Zelf maken van schuimrubber?
     
  4. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Miniatuurbaby??? :D
     
  5. indra78

    indra78 Lid

    1 aug 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha goeie, vorige keer had ik wel echt een miniatuurbaby:). Maar 't stomme is dat we helemaal niet op de diepte hebben gelet bij het kopen van de commode. Het is er een van Ikea en we dachten dat die daar wel op letten.. niet dus..
     
  6. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    welke commode heb je?
    Ik weet niet of je plek op het kamertje hebt, maar voor commodes bestaan vaak ook barriers, om de commode te verdiepen. Vaak die je dat dan om in de lengte te verschonen, maar als je een ladenkast gebruikt (geen echte commode zeg maar) is deze vaak niet diep genoeg. Dan bestaat er vast ook geen barrier voor, maar uiteraard kun je ook gewoon de kast 10 cm van de muur zetten en aan de achterkant een plankje aan de commode maken waardoor het bovenblad wat dieper wordt. Eventueel kun je ook een groter bovenblad op de kast leggen zodat je geen naadjes hebt en hij mooi doorloopt de diepte in (5cm naar voren 10 cm naar achter ofzo).

    Edit: bij hemnes en hensvik heb je wel opzetstukken voor de commode: HEMNES Opzet commode - IKEA en HENSVIK Opzet commode - IKEA
     
  7. indra78

    indra78 Lid

    1 aug 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip! We hebben de Trogen ladekast. Is nieuw bij Ikea. Misschien dat we toch een hemnes gaan kopen en de Trogen ergens anders voor gebruiken. Hij is wel erg ondiep..
     
  8. moradora

    moradora Fanatiek lid

    6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb een hemnes lades/schap kast (staat op de site wel als commode omschreven )met het opzetstuk. ideaal. ook in de lengte kon ik hem heel lang gebruiken en met de randen er omheen wel zo veilig (geen kans om er af te rollen)
    ik zou geen andere commode willen
     

Deel Deze Pagina