Waar kolf jij op je werk?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mamamilou, 19 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Ik wil straks graag borstvoeding gaan geven. Ook als ik na mijn zwangerschapsverlof. Ik zal dus moeten gaan kolven op het werk. Mijn leidinggevende gaf aan dat er eigenlijk geen geschikte ruimte is maar dat ik zelf met een voorstel kan komen.

    Waar kolven jullie tijdens werktijd? Ik zie mijzelf straks op het toilet kolven!! (dat ga ik niet echt doen hoor!!)
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    0ACA1CB1-930A-4B62-8F9C-48AE38B1F15E.png
    Het is niet aan jou om met een voorstel te komen. Je werkgever moet zelf gewoon die verantwoordelijkheid nemen. Dat staat gewoon in de wet
    Een afsluitbaar, schoon kantoor waar je niet gestoord hoeft te worden is al een goed begin.
     
  3. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Ik kolfde in het archief.er was daar stroom deur kon dicht en hadden er een stoel voor me neergezet. Werkte prima. Als ik op andere locatie werkte kolfde ik meestal in een lege kantoorkamer. Briefje op de deur en dan kwam er niemand binnen
     
  4. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    In principe moet je werkgever inderdaad een plek voorzien. Maar ik was daarin flexibel. Ik kolfde in een vergaderzaal of bureau dat op dat moment vrij was, of in uiterste nood in het magazijn dat niet apart op slot kon. Ik had iedereen op kantoor gemaild om te melden dat ik zou kolven, en had een deurhanger gemaakt zodat iedereen wist waar ik zat. Werkte prima.
     

Deel Deze Pagina