Waar lacht hij/zij het hardste om ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WenT, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ben benieuwd waar jullie kids het hardste om moeten lachen... :D

Ons meisje vindt het bijvoorbeeld erg leuk om papa of mama nat te spetteren in bad, zeker als we er dan een verschrikt gezicht bij trekken. Dan schatert ze zo hard dat ik wel eens denk, dat ze erin blijft :p

En als we langzaam naar haar toe kruipen met onze handen in de aanslag (en met een ondeugende blik) ... zodat Joleijn ons ziet aankomen, maar nog niet goed weet wat we gaan doen...
    Dan heeft ze ontzettend veel plezier, al vóórdat je überhaupt iets doet... Gewoon het idee dat er iets gaat komen, denk ik :p

Errug grappig... lig dan zelf ook altijd in een deuk... zo'n schattig schaterlachje !

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hmmm....mijn mannetje lacht best om veel (is ook anders nog natuurlijk).

* Op hem afkomen inderdaad.
    * Als ik alleen al 1 2 zeg ligt hij in een deuk omdat ik hem daarna in de lucht 'gooi' c.q. laat vliegen ;).
    * Telefoon die overgaat *tja*
    * Kusjes in de lucht met mmmmmwaaa geluid.
    * Kietelen uiteraard
    * Op zijn buik en voeten blazen waardoor er zeg maar een scheetgeluid komt.
    * Kiekeboe zelf laten doen.

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij hebben een echt lachebekkie, maar het hardste lacht hij als hij een koekje gejat heeft en ik (semi)boos er achteraan kom hollen. Da's echt een overwinning :D
    En om zijn tante, maar die kan ook echt zo gek als een deur zijn af en toe :D "schaamte" staat niet in haar woordenboek

4. Tese

Tese Niet meer actief

Als we hem kietelen dan giert hij het uit. Hij vind het ook leuk om deueren open en dicht te doen. En als hij dan weer een deur open doet en ik sta er vlak achter en laat hem schrikken dan heeft hij de grootste lol!
    O ja, als hij weg wil lopen en ik pak hem steeds weer terug bij me. Dan ligt hij ook in een scheur. Op een gegeven moment wordt hij helemaal dronken van meligheid.

5. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Wat leuk om allemaal te lezen zeg :D
    Joënna ligt helemaal in een duik als je iets voor dr houd, bijv. een sleutelbos, en dan net als ze het bijna te pakken heeft weg trekken en dan oh oooooh roepen... dat vind ze zooo grappig!! verder vind ze kietelen natuurlijk heel grappig... en oooh... traplopen!!! nahhh.. ze komt gewoon niet meer bij van het lachen als ik met d'r de trap op of af loop.. en dan vooral als er iemand achteraan komt.. dan gaat ze echt gillen haha..

6. adi

adi Niet meer actief

Hier echt van alles:

- kietelen inderdaad;
    - als we heel langzaam met ons gezicht dichterbij komen en dan ineens BOE roepen, dan liggen ze helemaal in een deuk;
    - als we voor de spiegel staan en van 'veraf' naar dichterbij huppelen.. ook helemaal geweldig;
    - als ze een nieuw speeltje hebben gekregen die bepaalde trucjes kan, de eerste dag gieren ze erom;
    - als iemand de clown staat uit te hangen
    - bij spetteren in bad

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn zoontje ligt in een deuk als ik koeoeoeoetjes! roep, raar kind :)
    En als ik scheetgeluiden maak met mijn mond, maar dan met slappe lippen.
    En als ik mijn hoofd schud (grote bos krullen, "pam, je haar danst!").

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Met vlag en wimpel: om de hond! Pim en Collin zijn onafscheidelijk, samen met een bal spelen en hij is alleen maar aan t schateren!

9. tulip

tulip Niet meer actief

als ik in haar nekje blaas, als ze kiekeboe speelt met papa en als de cavia aan haar handjes likt, dan giert ze het echt uit.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het hangt een beetje van de leeftijd af maar hier met 20,5 maand: als papa heeeeeel erg gek doet en daar vooral heeeeeel veel herrie bij maakt!

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ze moet het hardst lachen als ze scheetjes laat als ze in de tummy tub zit. Dan komen er ineens zulke grappige belletjes omhoog, dat ze giert van het lachen:D!

12. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Mijn guppie ligt in een deuk als:

* Zn mama raar staat te doen achter papa's rug als papa hem vast heeft
    * je hem kietelt
    * kiekeboe met m doet
    * als je met je hoofd op tafel gaat liggen en doet alsof je slaapt / snurk geluiden maakt
    * als ie bij de vensterbank staat en de kat wil gaan aaien, heeft ie bij voorbaat al heel veel lol om
    * als ik tegen m zeg: mama gaat je pakken!!!
    * als ik m vastheb en dan heel hard rondjes ga draaien
    * als ie iets blijft doen wat niet mag
    * als ie van veel mensen aandacht krijgt, gegarandeerd dat ie dan gaat en blijft lachen, tie echt een clown wat dat betreft
    * als zn papa de vuilnis wegbrengt naar de Otto en hij ziet m lopen

Ik kan echt de slappe lach met hem hebben, hoeven we elkaar maar aan te kijken en beginnen dan weer opnieuw :D

Hij giegelt ook echt als een meid, echt TE grappig gewoon!

Ik heb gewoon een vrolijk kind :D:D:D

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Om onze hond Bogy!
    hij hoeft maar langs te lopen en ze begint al te schateren! Zo schattig. En als wij met de hond aan het ravotten zijn met een speeltje, ligt ons meisje echt helemaal in een deuk. :D
    Allerbeste vriendjes zijn ze!

En verder is kiekeboe favoriet.
    En op de arm en dan ronddraaien, ze schatert het dan uit!

Eigenlijk nog wel meer dingen, ze is namelijk zo'n heerlijk vrolijk meisje!:)

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

We hebben hier wel een lachebekje, maar hier lacht ze het hardst om:

- Kindje in de zon bij de teletubbies
    - Als ik haar waarschuw en dan naar haar toe loop om haar ergens bij weg te halen, dolle pret!;)
    - Ik plaag haar wel eens met het toetje eten, dan haal ik de lepel weer weg als ze wil happen. Vindt ze geweldig!

Maar vooral geldt voor haar, hoe gekker hoe beter.;)

15. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Mijn kerel schatert het uit als:

- als we hem kietelen
    - als we bellen blazen met een belleblazer
    - als we kiekeboe spelen met een doek
    - als hij ons natspettert in bad
    -We hoeven maar de letter T (ti ofzo) te zeggen
    - als hij op de grond ligt en wij achter hem aan gaan kruipen, als we hem proberen te pakken
    - als ik hem op de arm heb en pappa probeert hem een kusje te geven en ik snel met hem wegloop en dat pappa achter ons aan komt
    - als ik rare geluiden vroemvroem bij een hap met eten
    - Hij wordt helemaal gek van onze valkparkiet... Vooral als die op het bordje van de kinderstoel zit, probeert hij dan te pakken, maar lukt niet

16. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hij lacht het hardst om Nijntje!
    Hij vind het erg leuk als de hond achter zijn eigen staart aan vangt.
    Kiekeboe spelen, kietelen, daar komt een muisje aan gekropen en als we klap eens in de handjes doen.

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Om onvoorspelbare dingen. Vaak onverwachte geluiden/bewegingen. Laatst moest ie heel hard om Bert lachen toen Bert grappig probeerde te zijn. Het leuke was dat Ernie hem helemaal niet grappig vond, Bert zichzelf wel en zoonlief dus ook helemaal dubbel lach om Bert. Haha.

Hij lacht ook vaak heel hard om zichzelf ;)

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als we achter haar aan gaan lopen, en roepen dat we haar gaan pakken.
    Kiekeboe spelen, en haar dan eventueel nog laten schrikken.
    En als we haar kietelen dat giert ze het uit van het lachen.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    het 'aanval' spelletje vind Damian hier ook helemaal geweldig! Als ik m dan vast heb en papa komt eraan sluipen met grijphanden dan duikt ie helemaal in me weg :p

En natuurlijk hem kietelen! Dan komt hij gewoon niet meer bij en blijft dan in zn lachbui hangen :D

Sinds kort heeft hij door dat als hij mama kietelt op zijn manier, dat dat eigelijk ook wel heel leuk is. Natuurlijk moet ik wel net doen alsof dat het heel erg kietelt maar die reactie van hem dan... HEERLIJK!

De hond is ook een mooie lach attractie ookal doet die niks bijzonders ;):D

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    #20 Mikki77, 1 mei 2010
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
    * De begintune van de Teletubbies. Dansen!
    * Aanvalspelletjes
    * Kietelen
    * Doen alsof ik moet niezen, dus ha...ha...ha...HA....en dan even wachten....HATSJOEOEOE! Dolle pret ;)
    * Als we achter hem aan kruipen door de kamer, en hem dan ineens aan zijn benen naar achteren trekken
    * Kiekeboe, of nog beter: kiekeboe met een poppenkastpop. Dan ligt hij helemaal dubbel.
    * Een hoge toren van blokken bouwen, en dan roepen dat hij die NIET mag omgooien. Nou dan is het natuurlijk superspannend en ondeugend om het juist wel te doen ;) Dan is het echt gillen van plezier!
    * Het filmpje van Snappie de Krokodil op Youtube.
    * In de supermarkt het winkelkarretje wegduwen, zodat hij even 'los' rijdt.
    * Racen met de buggy
    * Dansen met opa
    * Als wij hem in de kussens van de bank laten 'vallen' en heel hard BOEMMMM erbij roepen.

Deel Deze Pagina