Waar Lapjes nep leer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Hobby dames onder ons, help een mede hobby dame aan een hint waar zij nep leren (pu leer) lapjes/velletjes/weet ik hoe je het noemt, kan kopen!
    Uw hulp wordt beloont met een digi knuffel en koekje :D

    Nee even zonder geintjes, waar koop je nep leer. Pu of sky of weet ik het als het maar op leer lijkt en verwerkt kan worden in knutselwerkjes.
    Ik google me suf maar kom alleen schoenen, tassen, laptop en tablet cases tegen.
     
  2. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Bij de stoffenkraam in Sliedrecht verkopen ze nepleer aan de rol. Je kan gewoon aangeven hoeveel je wilt (hebben ook een webshop) Het stinkt wel behoorlijk, dus je moet het even laten luchten voor dat je het gaat gebruiken, :D
     
  3. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je zou eens kunnen proberen om een woonwinkel of meubelzaak binnen te lopen en te vragen of ze nog oude stofstalen hebben liggen. Meestal hebben ze dat wel en dan zou je kunnen kijken of daar wat voor je tussen zit. Dit werkt natuurlijk wel alleen als je kleine stukjes nodig hebt. Voor grote stukken zou je kunnen kijken bij een stoffenzaak of meubelmakerij.
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Stoffenwinkels hebben nep leer ( tenminste hier in de stad)
     
  5. Gerdatje

    Gerdatje Fanatiek lid

    27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou eens op de makrt kijken. Misschien daar.
     
  6. Marjanneke

    Marjanneke Fanatiek lid

    11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik gebruik(te) het wel eens voor mijn sieraden en heb het toen besteld bij de webshop van De Stoffenkraam (.nl). ;)
    Goedkoop, redelijk wat keus en een goede service.
    Er zijn wel veel meer hobbywinkels / stoffenwinkels online die het ook verkopen, en heb er hier en daar wel besteld maar qua prijs verschilt het dan nog al.
     
  7. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    *group hug* DANKU :)

    *propt bij iedereen een digitaal koekje naar binnen*

    Ga zo meteen als ik terug ben (boodschappies) eens kijken op die webwinkels en nu jullie het zeggen, in amstelveen hebben ze een markt met ook dat soort kraampjes... Als ik bot vang online ga ik daar eens neuzen :)
     
  8. Anita1983

    Anita1983 Bekend lid

    18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina