Hoi, voor het voojaar heb ik geweldig leuke leggings bij hema gekocht. Maar voor in de hoogzomer zou ik nog wel 3/4 leggings voor haar willen. Iemand enig idee waar ze leuke, betaalbare verkopen??? Mag een winkel of website zijn.
Die van Bonnie Doon vind ik erg leuk, maar weet niet tot welke maat ze gaan. Underfashion, webwinkel voor ondermode, vertrouwde basics van bekende merken
ik heb meteen even gekeken, die zijn idd leuk. Maar weet jij hoe de maten vallen. Ik heb maar een klein meisje namelijk. Van die hema leggings heb ik nu 80. Maar van merken die ruimer vallen kan een 74 ook makkelijk. Bij bonny doon hebben ze 74-80 en 80-86 wat zal ik dan nemen. Bij zo'n 3/4 is het natuurlijk lullig als tie te lang valt. sweet 978, bedankt voor je reactie bij onze h&m hadden ze weinig maar das een klein winkeltje. Ga maar eens een groot filiaal opzoeken.
@tulip Ik weet niet waar je woont, maar in amsterdam in de kalverstraat heb je een speciale kinder H&M, daar hebben ze veel leuke dingen In een gewone H&M vind ik t assortiment ook vaak tegen vallen.
Bonnie doon valt heel klein, kun j egerust 2 maten groter van nemen. En ik vind ze nogal dik en dus warm. Ik heb er zelf een hele stapel van h&m
mm, ja in het zuiden aan de belgische grens, maar wel een goede tip. Hebben in juli vakantie dus kunnen ook een dagje a'dam doen natuurlijk.
Ik heb ze van H&M met een soort splitje en een strikje en die vallen heel goed, slobberen tenminste niet. Op de markt kun je ook nog kijken.
Zeeman voor 1,79 geloof ik, met een heel kleinstrikje op de pijp. En bij Zara zag ik ook hele mooie liggen.