Waar ligt de grens?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Mom86, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Bij de eerste twee zwangerschappen heb ik last van mn bekken gehad. Vooral bij de tweede, toen zat ik met 13 weken volledig thuis. Werken ging gewoon echt niet meer. Derde zwangerschap werd zelfs afgeraden.. maar er kwam toch een derde.
    Bij de derde nauwelijks klachten gehad en ging redelijk zingend de zwangerschap door.

    Nu hoopte ik natuurlijk op nog zo'n zwangerschap, maar moet toch wel zeggen dat ik nu al weken erge bandenpijn heb, maar ook dat de bekkenpijn weer op komt spelen..

    Ik werk sinds een jaar geen hele dagen meer, maar daar en tegen heb ik nu wel 3 kinderen rondlopen. De school staat door een fusie niet meer op 2 minuten loopafstand, maar 20 minuten.
    We hebben maar 1 auto,maar kan soms de auto van mn ouders gebruiken en beroep doen op vriendinnen als het gaat om de kids op te halen van school.
    Echter is dit niet zoals ik het zou willen... afhankelijk zijn van andere..

    Maar zoals jullie zien heb ik nog wat weken te gaan..
    Wanneer heb ik de grens bereikt, om de erge klachten van de vorige keer te voorkomen?
    Wanneer ga ik minder werken of zelfs stoppen met werken?

    Ik ben geen type dat zichzelf snel ziek meld. Ik ga eigenlijk altijd door ten kostte van mezelf..
    Vind het vervelend om andere met mijn werk op te zadelen, mede omdat er eigenlijk niemand is die mn werk direct kan overnemen.

    De bekken en bandenpijn beginnen nu wel mn dagelijkse dingen te belemmeren. Zoals het lopen naar school. Auto rijden en dan vooral de dagelijkse file van een half uur. Ben vaak al moe als ik op mn werk kom. De dag moet dan nog beginnen..
    Het lange zitten, wat ik probeer af te wisselen met lopen..