Waar slapen jullie kindjes in?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tann, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jeeetje haha ik loop me toch te stuntelen met de slapkleding. Te warm te koud?? Ik weet het niet meer. Zoontje is 8 manden oud en slaapt nu in een romper lange mouw met de herfst gedeelte (fleece aan de buitenkant) van puckababy 4 seizoenen. Dan denk ik weer hij heeft het koud... dus dekentje eroverheen... uur later is hij even wakker en denk ik weer te warm...
    Wat hebben jullie kindjes aan nu? En een dekentje? Het koelt flink af in de nacht. En raam helemaal dicht of op ventileerstand
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Romper zonder mouw, pyjama en slaapzak met mouwen. Geen dekentjes.
    Dochter 11 maand.
     
    Tann vindt dit leuk.
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Romper korte mouw, pyjama en herfstdeel van de puckababy. Deken heeft hier geen zin. Ze gaat het hele bed door.
     
    Tann vindt dit leuk.
  4. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    En
    En dan een winterslaapzak wel?
     
  5. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Nee, meer een tussen slaapzak.
    Voor de winter heb ik de dikke van de Hema, die zijn wel dikker dan ik nu heb.
     
    Tann vindt dit leuk.
  6. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Romper lange mouw, pyjama en herfst gedeelte van puckababy. Tis rond de 18 graden op z'n kamer
     
    Tann vindt dit leuk.
  7. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.260
    3.497
    113
    Romper korte mouw, pyjama en dikkere slaapzak zonder mouwen. Nu nog in het ziekenhuis waar de kamer gewoon 20 graden is/blijft.
    Thuis denk ik hetzelfde maar dan denk het herfst deel van de puckababy, daar is dr kamertje zo'n 16/17 graden.
    Oh en wel een deken, maar blijft ze niet onder liggen.
     
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    In elk geval een hemd, de rest is discutabel. We leggen dr in elk geval in bed met een hemd, luier, pyjama met lange mouwen en broekspijpen en daaroverheen een dekentje. In de ochtend is t dan maar de vraag wat daarvan nog in bed/aan lijf zit en wat buiten bed gekieperd is. Ze klaagt niet, dat doet mama dan weer wel...
     
  9. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.939
    1.037
    113
    Vrouw
    Net 1 jaar. Romper korte mouw of lange mouw, pyjama en zomer slaapzak van de Hema. Denk dat de winterslaapzak van de Hema nog te wamr is op dit moment
     
  10. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Romper korte mouwen, pyjama en winterslaapzak zonder mouwen van de Hema. Zoontje is bijna 9 maanden
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Met 8 maanden sliep hij in:
    Romper lange mouw, dikke pyjama, sokken. En ledukantdeken. Geen slaapzak meer. Hij draaide zichzelf er steeds in en raakte dan in paniek.

    Nu 1.5 jaar: hemd en onderbroek. Pyjama (gewoon normaal. Niet dik ofzo) en een ledikant dekbed.

    De kachel staat bij ons wel op 20 graden snachts. Niet overdreven warm, maar wel net de kou er af.
     
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier in romper lange mouw, piama en winterslaapzak met mouwen. Het is erg koud op z'n kamertje
     
  13. RyansMommy

    25 mei 2018
    47
    9
    8
    Vrouw
    Wij hebben een redelijke koude woning. Romper lange mouwen, daarover nog lange mouwen en dan winterslaapzak zonder mouwtjes. Als het straks echt begint te vriezen zullen we de verwarming wel iets aan gaan zetten voor het slapen gaan en doen we slaapzakje met mouwtjes.
     
  14. Melief

    Melief Niet meer actief

    Romper korte mouw, shirt lange mouw en dan een dikke winterslaapzak van de Hema maar nog zonder mouwen. Wil een beetje speling nog houden voor als het echt koud wordt. Voor ik ga slapen leg ik er een dun dekentje nog over.
     
  15. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Precies dit.
     
  16. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Op dit moment een romper lange mouwen, pyjama broekje en herstfgedeelte van de pucka.
    De babyfoon geeft aan dat het 20 graden op zijn kamertje is...maar hij is ook een echte kouwkleum.
    Als hij 1 stap buiten zet en het is koud zegt hij gelijk ‘bienne?’ (Binnen) :roflmao:
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hemd, boxer, pyjama lange mouwen.
    Onder een dekbedje.
    1.5 jaar
     
  18. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Romper korte mouw, pyjama shirt en winterslaapzak van de Hema (niet de binnenzak) is 18gr in der kamer.

    Ik vind ook altijd moeilijk. Maar ze word altijd warm in der nekje wakker en warme beentjes.
     
  19. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ramen staan hier op ventileer stand. Kachel staat op dat ijsvrij ding. Tis 21 graden in onze slaapkamers.

    Zoon slaapt in een romper korte mouw met pyjama lange mouw zonder sokken. In een herfst slaapzakje.

    Dochter slaapt in een boxpakje i een wikkeldoek onder een dekentje.
     
  20. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Het is hier snel koud, enkel glas, plat dak. Zoon bijna 17 mnd slaapt in: romper met korte mouwen, pyjamashirt, tussenslaapzak en dekbedje (jep, weet het, 2+. Maar gaat prima bij hem en hij leeft nog steeds..)
     

Deel Deze Pagina