Waar speelt jullie baby het liefst mee??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hallo,

Ik ben benieuwd waar jullie baby van ong. 6-10 maanden het liefst mee speelt. Hebben jullie kleintjes veel speelgoed en zo ja wat voor speelgoed??
    Ik heb een leuke baby activity centre gezien van fischer price. Je kunt hem aan de box ophangen. Maar misschien kan ik hier nog wat leuke ideeen opdoen..

Ik ben benieuwd:)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

emma speelde en speelt vaak met haar
    -stapeltoren van fisher price
    -een pop up spel (zo noem ik het heb geen idee hoe het werkelijk heet) dan druk je op een knop en komt er een dier tevoorschijn, dan kunnen ze die ook weer dichtdoen
    -v-tech helikopter
    -roll arounds van fischer price
    - trommeltje van Nijntje
    - zachte stapelblokken

en met de huis, tuin en keuken dingen als deksels, lepels, boeken van ons en folders:)

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wat Aaron momenteel heel leuk vindt, is een mand gevuld met kleine speeltjes en hem daarin laten graaien.
    Verder heeft hij een speeltafel van Chicco (zo'n 3-in-1) die hij heel leuk vindt om zittend aan te spelen.

Aaron heeft best veel speelgoed moet ik zeggen, maar ik wissel alles steeds af.

Trouwens: Mamma is het leukste speelgoed volgens mij :D. En dan met name mijn haar en mijn ketting.
    Maar om dat nou de hele dag te doen ;).

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.787
    4.177
    113
    meisje hier vond rond die tijd het magische liedjesboek van v-tech helemaal leuk

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ze vindt alles leuk behalve haar speelgoed, daar is ze binnen no time weer op uitgekeken.

Ze vindt de volgende dingen leuk:

-lepels
    -boeken, folders (lekker scheuren!)
    -mijn laptop!!!!
    -gevulde tassen (make-up tas) en doosjes die ze kan omkieperen en leeg kan halen.

Ik probeer nu gewoon een tas te vullen met daarin allemaal prulletjes... dat vindt ze het allerleukst.

Ik zei net al tegen mijn vriend: 'In plaats van dat we naar de speelgoedzaken gaan, kunnen we beter wat prullen bij de Blokker of Euroland halen en dat in een tas doen voor haar'.
    Vindt ze veeeeeeeeel leuker.

6. Ellen291982

hahaha ja dat gaat vast wel werken. als oma hier langskomt heeft ze altijd een tasm ee. die krijgt Emma gelijk want dat vind ze prachtig. Ze vermaakt zich er prima mee.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ze speelde toen graag met

-zachte blokken van nijntje
    - babygym
    - speelgoed van lamaze (wij hadden de octo met verschillende geluidjes en het vierkant waar je vormen in kunt stoppen) das echt leuks spul hoor, moet je maar eens googlen.
    - haar sokken;)

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.314
    213
    63
    Oranje rol bal van VTECH is hier helemaal favoriet, vooral sinds ze tijgert

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

toen ze 6 tot 10 mnd was:

afstandsbediening
    plastic bekertjes die je in elkaar kunt doen en kunt opstapelen maar ze gooide er het liefst mee.
    mama
    haar voetjes

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.417
    431
    83
    Limburg
    Hier van die grote abrick blokken, vooral ook uit de ton halen en er weer in doen. VAn Fischer price kiekeboe vind ze heel erg leuk om mee te spelen. Reclamefolders vind ze super om kapot te scheuren, moet je alleen heel goed bij blijven want ze wil het ook in haar mond stoppen en dat vinden wij een minder goed plan. Balletjes (groot en klein, met geluid of zonder) zijn allemaal favoriet.

11. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Met alles wat rond is en op een bal lijkt! Dan is het: bal bal baaaaaaaal! (en dat een half uur lang)

12. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Mijn zoontje vindt heel veel dingen leuk.
    Wij hebben ook die activity centre van fisher price. Daar kan hij zich heel lang mee vermaken al word ik er soms een beetje zat van. Hij draait constant dat cirkeltje rond en dan hoor je dus iedere keer:
    rood, geel, blauw, hond, waf waf, rood, geel, blauw, hond, waf waf, rood, geel enz. ;)
    Verder: stapelding van Fisher Price.
    Fisher-Price stack & roll cups (dat balletje met belletje is erg grappig, hij tijgert er inmiddels achteraan)
    - zijn voeten en sokken
    - mijn ketting
    - onze hond
    - duikelaar
    - sleutelbos (heel even om keihard mee te zwaaien/rammelen en dan weer uit de box te gooien)
    - knuffels en dan met name de labeltjes, maar tutteldoekje met tig labeltjes wil ie dan weer niet. ;)
    - boekjes (hij wil folders maar die eet hij op)
    - telefoon (ook van fisher price)
    - Zo'n beestje die je met een knijpding aan de maxi-cosi of wandelwagen vast kunt zetten. Daar is ie helemaal verzot op. Volgens mij probeert ie uit te vogelen hoe hij de balletjes uit het voetje kan halen :D
    En verder speelt ie ook rustig met zijn tandenborstel, doppen van zijn flessen, afstandsbediening, telefoon, lepeltje, bekers, deksels, bakjes enz. Dus gewoon alles ontdekken wat hij in handen krijgt.

13. Ellen291982

hahaha prachtig!!!:D

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Kijk daar heb ik nou wat aan!!! Compleet met links!! Lamaze speelgoed heb ik idd erg mooi spul, maar ik zoek speelgoed met iets meer uitdaging vandaar het actitity centre.
    Tygo stopt nu echt ALLES in zijn mond, en hij zit/kruipt/rolt ook nog niet.
    Maar ik zag al wat dingen staan die ik zeker ga onthouden, leuk voor als hij eenmaal zit...

Bedankt mama's!!!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Een mandje vol met onzin dingen: blokjes, lepeltjes, bekertjes etc. Vind ze geweldig om leeg te halen en weer vol te gooien.

Ohja en het Kiekeboe speeldorp van Fisher Price.

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Zoontje is hier gek van de stofzuiger! Daar kan hij zich wel een uur mee vermaken. Verder ook alles wat geen speelgoed is, is leuk: papa's schoenen, speeltjes van de kat, knijpers, telefoon, leeg flesje, ovenwant, pollepel....

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Gisteren heeft Julie zich 3 kwartier vermaakt met een half brood wat ze uit mijn boodschappentas had gepikt :$

Qua speelgoed zijn hier favoriet:
    - stapelblokken van Fisher Price, speelt ze al maaaaanden mee en raakt ze niet beu
    628875 Stapelblokken?
    - pratende koekjestrommel/vormenstoof van Fisher Price
    http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=395879
    - stapelbekers van PlayGro, die hebben zo´n lekker bijtrandje
    Playgro - Playgro | Groovie Kids de leukste kraamcadeaus trendy baby- en kinderartikelen en kleding
    - boekjes, het liefst hier ook scheurbaar materiaal maar dat mag niet ;), gewone boekjes zijn dan ook wel goed
    - sinds kort de loopwagen van Nijntje

18. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Nou, Milan is wel wat ouder, maar speelt nog steeds het liefst met het speelgoed van zijn zus en andersom:).
    Verder speelt hij graag met blokjes, speeltjes met geluid en de boom van Winnie de Pooh (met balletjes) is ook een groot succes.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Sam speelt eigen vooral en alleen met pluchen beesten en zijn rammelaar :D. Maar daarmee kan hij zichzelf dan ook uren bezighouden.

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hier is de babygym nog steeds een groot succes. En rammelaars en knuffeltjes. En alles waar maar een geluidje in zit.

Maar het leukste speelgoed is mama's en papa's vingers. Lekker op bijten!

Deel Deze Pagina