waar te koop "stoelverhoger"

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    onze kleine man will niet meer in de kinderstoel, maar dus op een grote stoel. nu is hij daar nog te klein voor dus komt niet echt met hoofd boven te tafel uit.

    nu hadden onze buren vroeger een sort plastic kruis waar de stoelpoten dan opstonden en dus de komplete stoel omhoog kwam.
    heeft iemand een idee of die dingen nog bestaan en waar je die koopt.

    ik vond het echt een ikea ding maar kan hemm niet vinden op de site. heb wel andere losse dingen gezien mar vind dat niet zo stabiel eruit zien.
     
  2. XoXo

    XoXo Niet meer actief

  3. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    onze zoon is inmiddels groot genoeg, maar toen hij nog niet goed aan tafel zat hebben wij gewoon een stoelverhoger gezocht,

    eigenlijk gewoon een soort kussenstoeltje die je in de grote stoel zet.
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de handisitt hebben we gehad in een restaurant, érg fijn, maar hij moet wel op je stoel passen, ik weet niet of dat altijd zo is?

    Wij hebben zelf zo'n kussen-ding gekocht bij de prenatal (35 euro ofzo?) en daar zat ze eigenlijk ook hartstikke goed op, dus daar waren we érg blij mee.

    Prenatal - Thuis - Stoelverkleiners - Prenatal
     
  5. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Wij hebben deze en die zit goed stevig op de stoel.
    www.stoelverhoger.com

    Er staan meerdere varianten op. Verhogers voor onder de stoelpoten heb ik eigenlijk nog niet eerder gezien. Ja, in het medische gebeuren wel net zoals bedverhogers, maar dat gaat dan per poot.
     
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zon stoeltje bedoel ik dus niet.... hihi lijkt me wle handig maar ons mannetje wil dus ook dit niet. laatst waren we in een restaurant en daar hadden ze een soort trip trap. en zelfs daar wilde hij niet op. hij wil echt net als papa en mama....
     
  7. sravia

    sravia Lid

    19 jul 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Ik denk dat je het in de hoek: "hulpmiddelen voor ouderen" moet zoeken. Voor m'n werk hebben we ze ook, weet alleen even niet welke leverancier.

    Heb dit ook gevonden via google:
    High Leg Stoelverhoger

    Is dat iets?
     
  8. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ja ik geloof dat dat hem is....... kan alleen het plaatje wat erbij zou horen niet te zien mar de beschrijving lijkt te kloppen thanx
     
  9. kimr1

    kimr1 Bekend lid

    13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ja, die hadden wij vroeger thuis ook toen we niet meer in de kinderstoel gingen. De gewone eetkamerstoel konden we hierop zetten.
    Mijn vader had die toen zelf gemaakt. Heb je niet iemand in de omgeving die handig is?
     
  10. sravia

    sravia Lid

    19 jul 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Ow vreemd dat je geen plaatje ziet, zo misschien wel
    STOELVERHOGERS moet je wel even naar beneden scrollen....
     
  11. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    wij hebben zo een auto stoel verhoger (echt alleen dat zit gedeelte geen rug leuning) koste 15 euro zo een ding en die zit met een riem vast aan de stoel en mn meisje vind het geweldig!
     
  12. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Je bedoeld volgens mij een kaboost. Wij hebben m en is een handig ding. Zoek maar op google. Weet ff niet meer welke site ik m besteld had
     
  13. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij hebben voor ons zoontje een stoelverhoger.
    Het is ook echt een stoeltje, het enige wat ontbreekt zijn de poten. ;)
    Maar je kunt hem dus met riempjes vastmaken, aan iedere stoel!

    Wij hebben hem overgenomen van mijn schoonzus en zwager, maar waar zij hem gekocht hebben weet ik niet.
    Ik zal het weleens vragen.
     

Deel Deze Pagina