Dit is een paar jaar geleden bij een vriendin van mij gebeurd en nog iemand die ik jen. Pakket schoolboeken terwijl ze op vakantie waren. Alles nat en vies. Is een heel gedoe geweest om nieuwe goede boeken te krijgen. Ik vind het ook schandalig dat ze dit zo doen. Ze worden niet goed betaald, maar het zijn wel spullen van een ander die er voor betaald heeft. Wij laten het op een pakketpunt bezorgen als dat mogelijk is.
@Syane Gelukkig waren het extra oefeningen maar dat verwacht je toch niet. Zodra hij het in zijn systeem heeft zet hij het in het systeem als klaar en kleurt het groen. Maar als ze wat toevoegen zie je dat niet. Ook geen pop up met er is een verandering. Gisteren avond het computer gedeelte gemaakt en vanmorgen nog 20 vragen op papier. Extra vroeg eruit. Weet wel waar hij extra op moet letten.
Ik doe dat tegenwoordig ook of ik doe via de app een notitie aan de bezorger dat ze het in de blauwe papierbak mogen stoppen, dan hoeft het ook weer niet naar de buren toe. Ik vind dat toch vervelend als dat vaak gebeurt, vooral wanneer ik weleens vaker iets bestel met een verjaardag ofzo, ophalen bij DHL bij zo'n automaat vind ik ook ideaal en als die vol zit gaat die naar het dichts bijzijnde pakketpunt.
Klopt. Vorig jaar met proefwerkweek gooiden meerdere leraren er op het laatst van alles nog erbij in. Vooraf de Franse leerkracht. Die had compleet het verkeerde erin gezet, zoon vind Frans lastig, toch goed geoefend met mij om 1 dag ervoor de helft!!! Om te gooien. dus had hij maar 1 avond om dat erbij te leren. Het is wel goed gekomen, maar hoe maak je kinderen nerveus voor toetsen zeg? Nou zo dus!
Dat is helemaal erg!! Dit was gelukkig maar extra materiaal. Wist niet dat ze dit deden. Blijkbaar als je het klaar hebt blijven controleren
dat heb ik in de PostNL app aangegeven. Als ik niet thuis ben , dan moet het naar het postNL punt Maar de bezorger trekt zich daar blijkbaar weinig van aan.
Hier precies zo! Onlangs een laptop gewoon aan de voordeur gelegd!!! Rond de middag geleverd en ik was pas om 20h thuis. En nochtans beweert PostNL van pakketten bij de buren te leveren indien je niet thuis bent. Vriend zei dat ik eigenlijk bericht had moeten geven dat ik geen pakket gevonden had. Had ik mss 2 laptops voor de prijs van 1
Van het inlevingsvermogen van een jonge tiener: Dochter vertelt aan tafel dat er een vrachtwagen tegen het huis van hun leerkracht is gereden en dat het huis flink beschadigd is, zegt zoon vol verbazing een beetje geïrriteerd vanwege zijn tussenuur : nou zeg! Was ze dáárom niet op school???? wat dacht jij dan jongen? Dat zij fluitend voor de klas staat op zo’n moment?
Yup pubers… ooit kunnen ze zo goed inleven en ooit draait alles alleen om hun… Ben ziek, zoon moet helpen zijn eigen bed te verschonen. Is 13 moet toch geen drama zijn. Fout! Drama met hoeslaken. Man oh man hoe durfde ik zoiets te vragen, zag ik dan niet hoe zwaar hij het had. Dat ik ziek was hoefde ik toch niet op hem uit te leven!?! Morgen heeft hij het nog zwaarder… consequenties voor gedrag. Mag hij nog bozer zijn.
Hij was echt oprecht verbaasd dat ze er niet was. Alsof een geparkeerde vrachtwagen tegen je gevel normaal is. Het is zó oneerlijk als je daarom thuis mag blijven ( was geloof ik zijn gedachtengang)
Gestart met C# module en dr beginnen zowaar kwartjes te vallen! Zie t lag aan de uitleg, dat was met breien ook zo.
Het gaat nu al beter, hij is nu zijn mentor aan het aanmoedigen voor de tv, ze doet mee met tributes of the bands, dus beide kinderen zitten vol verwachting en spanning voor de tv
Dua lipa, de zangeres is de muzieklerares van mijn kinderen en de mentor van mijn jongste. Ik zei al : bij het volgende rapport vraag ik haar handtekening voor het geval ze heeeeel beroemd wordt haha