Waar valt jouw mond van open? Deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.287
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn mond valt vandaag open van de volgende dingen:

    hoe gelukkig mijn zoon uit hockey komt wat hij sinds kort doet en hoe makkelijk hij daar vriendjes maakt.

    En dat we morgen de tweede andere auto ophalen binnen 3 weken.

    En dat ik deze week 3 baan aanbiedingen heb gekregen.
     
    Gewooniemand, Nellie4, Whysteria en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.287
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Bij mij moeten er helaas ook 2 kiezen gerepareerd worden die kapot zijn . Maar kun je mij in pb sturen waar je bent geweest, wat ze doen en wat de kosten zijn?
     
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Met zoon gaat het goed gelukkig, en gelukkig niet bang om naar school te gaan. Mocht hij dat laatste wel hebben was er met de juf al wel besproken om voorlopig thuis onderwijs te volgen, dat mogen en kunnen we sowieso regelen omdat ik en zijn zusje een risicogroep zijn en tja de (medische) bevalling gaat ondertussen ook geen eeuwen meer duren. Er ligt in die zin al wel een 'noodplan' voor als er zieken zijn op school. Dus mocht hij zich onveilig voelen mogen we daar op terugvallen om zo tegemoet te komen aan zijn gevoelend zonder dat zijn schoolwerk eronder lijdt. Maar verwacht niet dat het nodig is, als hij zijn verhaal kwijt kan en erover kan praten is het momenteel goed. Ook geen boze buien thuis zoals voorheen voor hij begeleiding had ;) dus dat hij veranderd is en er op een andere manier mee heeft leren omgaan is ons nu wel heel duidelijk.
     
    Gewooniemand, PenF en Zuul vinden dit leuk.
  4. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wauw... ook ik ben wel heel benieuwd wat de behandeling precies inhoudt. Al moet ik dan wel eerst een figuurlijke drempel over. Ik vind het al lastig om met de kids te gaan, ga dus eigenlijk ook altijd met mijn moeder erbij. En het ging best goed tot mijn voormalige tandarts overleed die mij aan het eind van de overgangsperiode melkgebit volwassen gebit met veel moeite over de grootste angst heeft geholpen (angst die voortkomt uit de tandartsen tussen de jeugdtandarts mocht iemand dat fenomeen nog kennen en dus mijn voormalige, mijn complete melkgebit is getrokken vanwege een dubbele rij tanden en dat is niet bepaald kindvriendelijk gebeurt, mij is het fenomeen wisselen dus ook niet bepaald bekend).
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Je hebt pb!
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Ik PB je wel even!
     
    Maev vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.533
    26.098
    113
    Vrouw
    Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.519
    3.207
    113
    Vrouw
    Knap hoor van je zoon! Goed geregeld ook mocht het nodig zijn. Ik ben benieuwd hoe er nu gehandeld gaat worden.
     
  9. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.287
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Super bedankt !
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.268
    7.830
    113
    Gelderland
    @Iertje81 wauw! Ik weet niet hoe het ervoor was maar dit is echt heel mooi! Zou je mij ook een pb willen sturen? Hier is mijn gebit gaan wandelen en sinds een poosje is 1 tand aan het verkleuren. Man zei van de week dat ik er echt wat aan moet laten doen want het gaat echt opvallen. :|
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Mijn buurvrouw over haar complottheorieën. Nu zegt ze dat Nederland een schijn-koningshuis is omdat Juliana na de oorlog nooit de troon terug geclaimd heeft ofzo en dat allerlei leden graag aan kinderen zat.

    Over 5g en Corona nog maar te zwijgen. Buurvrouw vergeet dat ik midden in een depressie zit en dit er allemaal niet bij kan hebben. Ik probeer haar te ontwijken maar ze heeft mijn nummer en appt me suf met allerlei hoax berichten.
     
  12. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oh bah wat irritant, gauw blokkeren!
     
  13. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.684
    9.651
    113
    Daar kan je mond volledig in stijl mee openvallen :thumup:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Novi

    Novi Niet meer actief

    Heel mooi geworden! Heeft de behandeling een naam? Of wordt het gewoon een reiniging/opknapbeurt genoemd?
     
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Ik heb geen idee hoe het heet eigenlijk :|
     
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.819
    25.916
    113
    Vrouw
    Wauw. Jij kan zo in de tandpastareclame :thumup:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  17. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Het viel wel mee hoor hoe het hiervoor was. M’n tanden stonden nog heel mooi recht, geen overbeet of iets dergelijks en ze waren heel wit. Ze waren alleen heel erg dun aan het worden en konden, als we er nu niets aan deden, gaan afbrokkelen. Dat kwam door bijna geen glazuur meer. En ik had een Ieniemienie spleetje tussen m’n tanden in de linkerhoek en die kon ze zo even meenemen en mooi dicht maken.
    Je hebt pb!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    Hopelijk niks eetbaars :D
     
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Dat L juist nu heeft uitgekozen om al 2 uur lang alleen maar klaar wakker te zijn.
    Ik ben al spuugzat van die nachten met haar met constant gehuil en niks willen maar normaal leg ik der dan naast me neer en gaat ze wel slapen.
    Nu gaat ze gillen, huilen, slaan, klimmen, staan noem maar op.
    En ik wil gewoon slapen! Ik ben doodmoe en we hebben morgen een hartstikke lange dag :cry:
     
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mijn zoon durfde ook nooit wat terug te doen (denk tm groep 6) want van de juf mag je niet terug slaan dan krijg je straf. Wij Zijn heel onverantwoord op zoon in gaan praten en hem gaan omkopen met dat hij een ijsje of kadotje kreeg als hij wel terug zou slaan (niet beginnen want dan krijgt hij thuis ook straf). Dit heb ik op school ook bij de directeur en juf duidelijk gemaakt. Dat hij van ons terug MOET slaan. Waren ze het uiteraard niet mee eens want ze moeten het oplossen met woorden. Dat hij daarvoor op school straf kreeg ervoor vond ik ook prima want dat zijn hun regels. Maar thuis werd hij ervoor beloond. Heb op school ook heel duidelijk gemaakt dat wij het zo doen en mijn regel is, krijg je een klap dan sla je terug (liefst een beetje harder) dan sta je 1-1 en daarna is het tijd om uit te praten. Maar uitpraten doen we niet als de ander 1-0 voor staat. Sinds hij dat door het en een keer of 3 terug had geslagen was het ook zo goed als klaar met het slaan van die klasgenoot. Die was al vanaf de kleuters gewend dat zoon niets terug deed en toen hij eindelijk klappen terug kreeg was het gelukkig snel over met die ongein. Heb voor dat we zoon gingen belonen trouwens veel gesprekken gevoerd over dat jongetje op school. Het was een kind met omgangsproblemen, lastige thuis situatie, allemaal zielig en er werd aan gewerkt. Maar toen hij met stoeptegels begon te gooien en mijn zoon 4 hechtingen in zijn hoofd had was ik er klaar mee. Mijn zoon was trouwens niet de enige die het moest ontzien, ongeveer 70% van de klas kwam door dit jongetje met blauwe plekken of wonden thuis wekelijks. In groep 8 is dat jongetje uiteindelijk naar speciaal onderwijs gegaan. Ik hoorde vandaag van zoon dat dat jongetje al 3 weken in een jeugdgevangenis zit omdat hij met een pistool heeft geprobeerd de buurtsupermarkt te beroven (en dat met 13 jaar).
     

Deel Deze Pagina