Waar wil je nooit (meer) naar toe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 23 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Welk land of welke plaats of wellicht in Nederland een plekje zou je nooit heen willen op vakantie? En waarom niet?

    Ik zou heel graag een keer naar Marokko willen, maar hoor zo veel mensen die dit afraden.

    Ik ben in Nederland een keer op zo'n vakantiepark geweest van die man die nu zo'n realityprogramma heeft en telkens zegt dat ie ergens "foxwild" van wordt?!?! Ver-schrikkelijk! We zouden 3 nachten gaan. Wij zaten na nacht 1 om half 6 s ochtends in de auto met baby en hond voor een dagje weg in die buurt en erna volgas door naar huis. Weg uit dat "huisje" Koud, vies, gevaarlijk, bleh!
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Ik zou nooit meer in de zomer naar een camping willen waar niet genoeg natuurlijke schaduw is. Ik weet de specifieke camping naam niet meer.
     
    Saartje33 vindt dit leuk.
  3. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Gran Canaria. Wat een lelijk deprimerend eiland is dat :|
     
    Novi, Spectre, Juul75 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.463
    3.449
    113
    Ik wil echt nooit meer naar Parijs. Wat een verschrikkelijke stad. Ik snap ook niet dat dat de stad van de liefde wordt genoemd.
     
    Chechi, puzzelstukje, twee en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.027
    960
    113
    Vrouw
    Een all inclusieve vakantie, maakt niet uit waar.

    En Luxemburg, saai.
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit, 1x geweest en wat een stomme stad is dit.
    Ik vond er echt geen zak aan haha.
     
  7. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Strand Nulde (bij Putten).
    Vanwege de afstand een keer daar naartoe gegaan in de zomer i.p.v. naar een Noordzee strand. Man, wat een flop. Vies water, pauperige mensen en een lelijk strand:|
    We zijn na een half uur weer in de auto gestapt en toch maar naar een echt strand gereden:roflmao:
    Sorry als ik nu iemand beledig die daar vaak uithangt:oops:

    Parijs vond ik wel heel mooi trouwens, maar dat ligt er misschien aan waar je komt en met wie..
     
  8. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.531
    6.224
    113
    zuid-holland zuid
    Napels: vies en armoedig... en dat was nog mijn indruk tijdens mijn studententijd, toen ik zelf best wel armoedig was;)
     
  9. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Op stapvakantie in Lloret de Mar. Ik had van te voren al mijn twijfels maar mijn vriendinnen wilden dit graag. Elke avond had ik ruzie met die proppers dat ze van mij af moesten blijven en ik ben niet hun schatje.

    Jaren later gewoon op vakantie geweest in Callella en toen heel erg genoten.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    India ofzo trekt me totaal niet. Lijkt me een smerig en druk land. Al is het natuurlijk groot en het zal vast mooie plekken hebben, maar nee.

    Verder zal ik niet snel meer naar een all-inclusive hotel gaan. Jemig, wat een volk.
    De Eemhof vond ik ook niets. Vies, gedateerd huisje, veel Tokkies en dan nog aardig aan de prijs.

    Verder de halve wereld afgereisd en ik vond elk land wel wat hebben.
     
    Cedi en Nellie4 vinden dit leuk.
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.615
    10.511
    113
    Marseille, veel zwervers en de overnachting was ook niet alles.
    @Yeuu marokko is voor een oom en tante die de hele wereld over zijn gegaan het mooiste land van de wereld. Dus laat je niet tegenhouden als je die wens hebt.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  12. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.385
    113
    De gedateerde ranzige huisjes van CenterParcs en nooit meer naar een park van Landal in/bij Weert, ooit een midweek geweest, wat een deprimerende huisjes (soort als van CP) en zoveel hoge bomen dat je geen streepje zonlicht zag :confused: in juli ...
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  13. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.422
    5.510
    113
    Vrouw
    De Dominicaanse republiek.. Met ex daar eerst met de rugzak 2 weken rond getrokken en daarna paar dagen resort. Veel armoede en viezigheid buiten de resorts. Hoofdstad onprettige sfeer. Lokale bevolking niet heel vriendelijk. Prijzig voor wat je krijgt. Alleen de walvissen die we van dichtbij hebben mogen zien, dat was zo waanzinnig ontroerend. Maar voor de rest, nee.
     
  14. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.603
    431
    83
    Vrouw
    Londen, Parijs en Kaapverdië (Sal).
    En Marokko, ik zou zo terug gaan! Prachtig land!!
     
  15. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Een warm land zonder accommodatie met airco. Qua bestemming heb ik nog niets vreselijk meegemaakt. Maar ik heb echt een plek nodig om af en toe af te koelen


    @Ts: ben zelf in Marokko geweest en ik vond het heel leuk :) Ik denk net als met veel landen een beetje inlezen, aanpassen en je gezond verstand gebruiken.
     
    Athina vindt dit leuk.
  16. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Haha dit heeft mijn man ook!
    En ik zei nog dat ik wel eens met de kinderen naar de hotspots daar wil. Die standaard toeristische dingen a la Eiffeltoren. Haha. Maar mijn wensenlijst is laaaaaang! Dus ik schuif Parijs wel naar de toekomst ga ik met (een van) de kinderen.
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    In Nederland: Slagharen wat een tokkiebende is dat. Echt een volk dat daar rondloopt.

    Buiten Nederland:
    Frankrijk in het geheel, wat een lelijk, smerig land en Fransen vind ik ook een vreselijk volk.
    De enige uitzondering die ik maak is disneyland.
    Ik snap niet dat er elke zomer hele volksstammen heen reizen.
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  18. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Cyprus. 1 keer geweest. Maar geen tweede keer meer. Mooi eiland, maar het volk vond ik niet echt aardig. Ook moet je goed kijken of je aan de goede kant van het eiland zit.

    Berlijn. Dat vond ik nou een deprimerende stad. Ja het heeft zijn geschiedenis maar toch.
     
  19. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Bulgarije!!! Heb er een schitterende zon-zee-zuipvakantie gehad toen ik 18 was... Maar jeej, wat een mega corrupt land is dat zeg. Heb toen genoten, maar achteraf zal ik er nu als volwassene echt never nooit meer naartoe gaan
     
  20. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.422
    5.510
    113
    Vrouw
    Dan vind ik bijvoorbeeld Valencia of Rome veeeel romantischer!
     

Deel Deze Pagina