Waar windlichten/vazen mee vullen?

Discussie in 'De lounge' gestart door vanesje, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik ben totaal niet creatief maar heb 2 grote siervazen en 2 windlichten hier staan. Maar waar kan ik ze allemaal mee vullen?
     
  2. topper12

    topper12 Niet meer actief

    Herfstbladeren, dennenappels, eikels, etc. Of dikke laag mos en daarop eikels, dennenappels ter decoratie leggen met evt. paar neppaddenstoelen.

    Straks met kerst: kerstballen, dennentakken, etc.

    Voorjaar: bollen planten in vaas/ windlicht

    Niet seizoensgebonden: organza stofje in elkaar "frummelen" en in de vaas draperen. Kleine lampjes aan een snoer of op batterijen. Kunstbloemen of gekleurd zand? Je kan ze ook gebruiken om gebruiksvoorwerpen op te slaan: een vaas vol waxinelichtjes ziet er ook best leuk uit hoor (dus gewoon de hele zak er in gooien). uhhh kan ik nog meer verzinnen? hmmm vaas vullen met duplo? Ziet er ook vast heel leuk uit :D

    Zo genoeg ideeen? ;)
     
  3. sem frummel

    sem frummel Fanatiek lid

    21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    iets met sierzand en schelpen
    alles wat je tegen komt kan er eigenlijk wel in en je kan om de zoveel tijd wisselen
    niet te moeilijk nadenken
     
  4. claudje1981

    claudje1981 Bekend lid

    31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ik zou de siervazen vullen met een mooie grote bloem weet even niet meer hoe ze heten maar lijken op een staart is heel mooi , en de windlichten idd met schelpenzand misschien laagjes maken met mooie sierkiezeltjes en een kaars erin gezellig nu met dit weer:D
     
  5. futuremama

    futuremama Fanatiek lid

    10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Het is leuk om ze te vullen met een amarillis.. wat mos eikeltjes enz dan heb je een heel herfstig gebeuren!
     

Deel Deze Pagina