Waar zijn jullie het bangst voor als je zwanger was?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessica83, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik zou de zwangerschap super vinden om mee temaken. Alleen voor de bevalling schijt ik peuken. Ik ben heel erg bang voor pijn en een bevalling moet haast wel pijn doen. Keizersnee aan de hand van een ruggeprik wil ik echt niet. Ze komen niet aan mijn rug. (vanwege een rugbreuk 2 jaar geleden) Een normale bevalling zou ik geweldig vinden, mar het liefst zou ik wel stoned zijn van de pijnstilling. :oops: Is dat raar dat ik er zo over denk? en hoe zijn jullie eronder?
     
  2. Pacifier

    Pacifier Actief lid

    11 mei 2007
    126
    0
    0
    Hoi hoi,

    ik moet er zelf ook niet teveel overnadenken want
    dan ga je alleen aande pijnlijke en of nare dingen denken.

    Ik ben heeeeel bang dat ik een miskraam krijg als
    ik zwanger ben eenmaal. Voor pijn ben ik nietzo heel
    erg angstig kan heeel veel hebben.
    Ziek kindje krijgen is ook een van me grootste angsten.
    Lijkt me echt verschrikkelijk zielig net geboren en dan al doodziek.

    Groetjes! :)
     
  3. Pacifier

    Pacifier Actief lid

    11 mei 2007
    126
    0
    0
    sorry hoor me pc flipte de pan uit drie keer me verhaal gestuurd lekker suf :oops: hahaha
     
  4. Pacifier

    Pacifier Actief lid

    11 mei 2007
    126
    0
    0
  5. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Haha dat is 3x. :) Maar idd een miskraam, ziek kindje of erger. Het ergste wat je kan mee maken.
     
  6. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    het klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben wel benieuwd naar de pijn die ik voel tijdens het bevallen.. zou het daarom het liefst zonder pijnbestrijding willen doen.. Ik kan opzich wel wat pijn verdragen en gil het niet snel uit van de pijn..

    Ik ben het meeste bang dat ik een ziek kindje krijg. Ik zou me zo machteloos voelen als ik niets voor mijn kindje zou kunnen doen..
     
  7. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als ik weer zwanger zou mogen worden denk ik dat ik het meest bang ben voor nog een mk.
     
  8. Bridget1971

    23 apr 2007
    23
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Over de pijn moet je je echt niet druk over maken bij iedereen is het anders. De pijn komt vanuit je eigen lichaam en alles gaat vanzelf. Het gaat met beetjes tegelijk. Ik ben ook bang voor pijn als een ander mij iets gaat aandoen bv. bij arts of tandarts (ben zelf tandartsassistente erg he) maar begrijpen jullie. Zwangerschap is iets prachtigs om mee te mogen maken. Ikzelf heb een keizersnee gehad en ja ook die enge ruggeprik maar als je er eenmaal in zit ben je blij dat het snel achter de rug zou zijn je moet er helemaal in gaan meeleven. En als je absoluut geen ruggeprik wilt dan kan je dat toch van te voren vragen. Hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal wil je meer weten vraag maar raak!

    Groetjes Bridget
     
  9. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik zou ook bang zijn in eerste instantie voor een mk heb dit al meegemaakt en idd een ziek kindje
     
  10. Diaantje78

    Diaantje78 Niet meer actief

    Zelfde als Danjo... in de eerste instantie bang voor nog een missed abortion en een ziek kindje...
     
  11. daam

    daam Fanatiek lid

    Ik zou weer bang zijn voor wat me vandaag precies een half jaar geleden is overkomen! (Zie onder banner)
     
  12. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik ben niet egt bang voor iets... en dit komt omdat ik van mezelf best n negatieve instelling heb...

    ik ben na 6 jaar eindelijk nu ruim 5 weken zwanger... maar ikzelf denk dat er helemaal niks in zit...

    dus waar ik bang voor ben is dat ik de 29ste met de echo gelijk krijg, en dat mn gyn niks ziet...
     
  13. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ondanks ik nog niet zwanger ben, ben ik toch al bang voor de kans op een hele (te) snelle bevalling. (1e was er in 3,5 uur) we wonen n.l. niet echt dicht bij het ziekenhuis..

    en bang voor weer problemen in de eerste 12 weken.. (heb vorige x met 6 wk een bloeding gehad, waarschijnlijk is toen de schisis van ons zoontje ontstaan. Voor hem heb ik met 8 wk een mk gehad)
     
  14. Niet meer actief

    Tuurlijk is het niet raar dat je daar zo over denkt. Maar toch ben ik zoooo benieuwd naar wat voor pijn het is, en je moet het zo zien er zijn er miljoenen voor ons geweest. En als zij het kunnen, kunnen wij het ook ;)
     
  15. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @Swissa off-topic: misschien heb ik niet goed gekeken nog en heb je er ergens een bericht over staan, maar je bent volgens banner 2 dagen overtijd... :(:
     
  16. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @jessica....

    Ik ben niet zozeer voor iets bang als ik zwanger ben..... Maarre (alleen dat was de vraag niet) ik ben heel bang, dat ik nooit zwanger raak! En ben nu al een jaar *zucht* bezig... zonder enig resultaat, ben ik zo lang bezig en dan krijg je alsnog bij week 11 ofzo een miskraam....dat lijkt me echt gewoon hartverscheurend....
     
  17. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Tijdens de zwangerschap zou ik nergens bang voor zijn .
    Maar de bevalling weet ik niet .
    Bij de oudste is alles voorspoedig gegaan en haast geen pijn gehad .
    Maar bij de zwangerschap van de jongste was ik toch vreselijk bang voor de bevalling .
    Dit werd uiteindelijk een keizersnede maar onder algehele narcose omdat de ruggeprik niet lukte .
    Ze hebben het toen 5 x geprobeerd zonder resultaat .
    Die ruggeprik valt trouwens ook erg mee hoor .
    Net als de hele keizersnede !
    Maar elke zwangerschap is anders en elke geboorte ook .
    Je moet je gewoon helemaal laten gaan en je concentreren op je kindje , dan komt alles goed ;)

    Groetjes Joyce
     
  18. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben bang om te veranderen..... dat ik zo'n verschrikkelijke moederkloek ga worden, maar de kans is groot zeggen ze :D , ik wacht het maar rustig af.

    Groetjes, Anakin.
     
  19. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zal hier ff als zwangere melden wat mijn angsten tot nu toe zijn geweest:

    Miskraam vooral voor de 12 weken echo, na de 12 weken echo weer 8 weken angst klopt het hartje nog wel, de dag van de 20 weken echo is alles wel goed?
    Goh ik ben gestrest zou dat slecht zijn? (die gedachte heb ik regelmatig)

    en nu zit ik op 28 weken en onzeker blijf je de volle zwangerschap denk ik wel.
    Schrik voor de bevalling tja wie niet, ik heb het nog nooit gedaan dus wat moet ik verwachten.... ik zie t wel en laat alles maar over me heen komen ik kan dat toch niet zelf sturen dat doet het kindje voor mij.

    Maar het ergste en engste van zwanger zijn: onzekerheid, wachten en nog meer wachten.
     
  20. hairdresser

    hairdresser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik was ook bang voor een mk maar nu de weken verstrijken word dat gelukkig minder.
    ook ik was bang dat er op de echo niks te zien was omdat ik alleen een beetje meer moe was en wat gevoellige borsten had... maar kijk maar in mijn album... het zit er echt.....
     

Deel Deze Pagina