Waarom beval ik niet eerder?

Discussie in 'De bevalling' gestart door 2konijntjes, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2konijntjes

26 jun 2008
    9
    0
    0
    Mede houder zaak
    Zutphen
    Mijn kindjes komen of na de uitgerekende datum of zelfs 2 weken te laat. Binnen 9 dagen verwacht ik mijn 4e kindje ik hoop stiekem dat hij eerder komt maar dat zal dan wel niet als de andere 3 later kwamen of kan dat wel?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Alles kan, maar je draagtijd is genetisch bepaald, dus kans dat je overtijd gaat is groot. Mijn moeder ging met alle vier haar kids ruim over tijd, mijn zusje is bij de eerste ingeleid en ik beviel bij de eerste op 41+6, alleen mijn 2e neefje kwam 4 dagen te vroeg kijken. Uitzonderingen bevestigen de regel.

3. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hier net zo.
    De oudste 3 van mij kwamen 9 dagen te laat
    Hanne kawm 5 dagen te laat (maar toen ben ik door de vk gestript)
    Ik ga ervan uit dat deze ook te laat komt.

Mijn moeder had ook haar kinderen 3 weken (!) te laat.

jikke

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn moeder was ook te laat ik ben met 38 weken ingeleid omdat het kindje anders 10-11 pond zou worden, bij de volgende gelukkig weer dus ik heb ook mijn moedes genen alleen gelukkig word ik ingeleid boven de 8 pond. (ook combinatie ziekte ME/CVS,reisafstand ziekenhuis ik moet 30 minuten rijden voor het ziekenhuis)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik was 2 weken te laat.
    Mn eerste ook bijna (10 dagen)
    En mn 2e precies op de uitgerekende datum.
    Ik hoop dat ik mn trend door zet en deze iets te vroeg komt...morgen ofzo :)
    Ben ook erg benieuwt waneer t nu weer gebeurt

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn vk vertelde dat zij vaak zien dat een vrouw een soort van 'eigen draagduur' heeft. de ene vrouw met 3 kindjes heeft alle kindjes ongeveer 38 week gedragen, of juist 40, etc. Zij zien vaak wel een grote lijn in de draagduur vertelde ze.
    misschien ben jij idd iemand die kindje lang bij zich houd ;)
    maar ze kunnen er ook naast zitten hoor :D ze hadden bij mijn 2e verwacht dat hij net als de eerste te vroeg zou komen, nou niet dus... de 2e is ruim een maand (!) langer blijven zitten!
    zal voor je duimen dat je 4e kindje je niet te lang meer in spanning zal houden ;)

7. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Whaaaaaaaaa...dit wil ik niet lezen. :( Ben zelf 3 dagen overtijd van ons eerste kindje. Ik ben bang dat het nu al nooit meer komt. En dat terwijl ik pas 3 dagen later ben. En iedereen blijft maar vragen of het er al is. En de meesten doen alsof je wat fout hebt gedaan ofzo. Zo van...nou hoe lang doe je er nog over of komt het nog of hoe zit dat? Wordt er zelfs een beetje ziek van.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja er is er nog nooit een blijven zitten zeggen ze dan.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O ik hoop het niet trouwens hoor. Mijn dochter kwam 10 dagen te laat. Ik hoop dat dit kleintje wel op tijd komt maar niet bijna twee weken overtijd hoor. hihi Was het vorige keer al 4 weken voor uitrekendatum al zat

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een nederlandse gyn heeft laatst nog heel mooi verwoord: kindjes worden niet te vroeg of te laat geboren, ze worden op tijd geboren ;)

Deel Deze Pagina