Nou Zwangels, ik ook zeg. Duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Moekie rottig dat het zo lang duurt voor het doorzet he. Dan kun je beter gelijk ongi worden. Ik hoop het niet voor je zeg, zou zo gaaf zijn. Ja ik probeer de chillmodus aan te laten, al zit ik nu met vakantiestress, ren als een dolle rond om de campingspullen te verzamelen Over 2 dagen zou ik kunnen testen uitgaande van een 26 daagse cyclus. Maar kan net zo goed nu weer 29/30 zijn, who knows? Ik ga dus niet testen, heb er niet eens zin in maf he? Lijk er wel klaar mee te zijn, zo van 'nou als het zo moet laat dan maar met al die ***baby's. (Echt erg zal wel PMS zijn) Ik zie daar wel als ik onderhand op dag 33 zit of zo, op naar de Pharmacy dan. Heb namelijk geen test bij me, wel voorraadje tampons en de vitamientjes. @ Limburg: alles ok meid? @ Jettos wat een waardeloze uitslag, zakt je broek dus vanaf. Maar het blijven mensen he, misschien is het gewoon lastig bij jou een diagnose te stellen. Ik hoop echt dat het goedkomt. Meiden, dat mn vriendin zwanger is heeft me ook aan het denken gezet: wonderen zijn de wereld nog niet uit (zij heeft PCOS). Alleen vind ik het zelf rottig, dat ik niet iets behandelbaars heb (als ik al iets heb). Iedereen in de 'ik ben er even niet mee bezig vakantievibe zou ik zeggen' Nou ja, behalve Zwangels hopelijk. Enjoy de Zomeravond girlz
De spotting lijkt minder te worden......spannend! Alleen mijn cyclus kan ook langer zijn vanwege het afvallen. Ik wacht dus nog af....
Ladies ik ga op vakantie, wie weet kom ik ergens online maar misschien ook wel niet haha. Veel plezier de komende weken en n knuffel. Hoop zo dat ik niet ongesteld word... Ciao!!!
Morning ladies ook zo aan het genieten van het prachtige weer ? Vanmiddag ook maar weer een paar uurtjes vrij nemen zodat ik nog lekker kan rond dobberen in het zwembadje Ach Jettos, dikke knuff meid, wat een heftige uitslag zeg. Ik hoop zoooooooo dat je niet in een vervroegde overgang gaat..brrrrrr. Snap dat je het geen plaats kan geven, zou er ook niet gerust op zijn. Wanneer heb je het echoscopisch onderzoek? Wat enorm balen Zwangels, knuff meis! En Moekie, zo te zien heeft het bij jou ook weer doorgezet ? Ben zo benieuwd naar Goudvis zou ze al naar de pharmacy gegaan zijn ? @hier lekker bezig met de afvalrace, afgelopen vrijdag de magische 10kg grens bereikt whoop whoop. Ga as zondag mezelf trakteren op een nwe rok, ga dan shoppen in een fiftiesstore
Ow zwangels. Wat kl*te zeg! Had zulke goede hoop voor je Nu maar genieten van het heerlijke weer met een lekkere alcoholische versnapering! Radio, 10 kilo! Goed bezig zeg! Bij mij wil die 2 kilo niet vlotten, met dit weer die bbq, ijsjes en drankjes helpt ook niet En een leuke 50-ies rok, leuk En ben inderdaad ook benieuwd naar goudvis, heeft ze de hele camping bij elkaar geschreeuwd met het goede nieuws Hier ook weer een ronde verder. Na de laatste progesteronpil gingen direct de dag erna de sluizen open Misschien is het iets voor iemand anders, helaas niet voor mij. Gelukkig dit weekend geen ongi, dus heerlijk los gaan zonder kans op doorlekken bij de Zwarte Cross Nu nog even het zonnetje in, lekker voorbruinen voor dit weekend
Sorry dat ik zo 'inbreek' in jullie topic.. Wilde toch even wat zeggen.. Vandaag een enorme rotdag.. donderdag/vrijdag mn NOD en die is tot nog toe altijd op tijd geweest. Aangezien ik gister een of andere schrale vage test in handen had en verder geen klachten/symptomen heb ga ik er stiekem toch vanuit dat de duvels er aan komen einde van de week. En meiden dan zit ik toch te balen, dan denk ik: meeeeen, ronde 5 alweer en t lukt maar niet. Sinds gister ben ik lid van dit forum en heb dit topic (niet helemaal) doorgelezen. Sjonge, wat ben ik geschrokken van mn eigen gedachtes.. al 5 rondes?! dat stelt eigenlijk geen ruk voor vergeleken met jullie! Ik schaam me er gewoon voor. Wilde jullie even allemaal een dikke digitale knuffel geven en jullie zeggen dat ik enorme bewondering voor jullie heb.. de positiviteit en het doorzettingsvermogen. Meiden, bedankt voor de eyeopener, heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal dat er gauw een prachtig kindje blijft plakken! /amen. xxxxx
Ah nee Moekie, balen meid dikke knuff! Maar wat heerlijk, bijna zwarte cross tijd, ik kom ook misschien nog die kant op, we kijken het weer ff aan En idd, het is echt zondig tijd met al die lekkere dingen om ons heen, maar ik doe alles met mate Dank je Bollen voor je lieve woorden, ik hoop ook dat jij snel een mooie plakbeeb krijgt
Hey dames ben even niet op het forum geweest ivm vakantie. Ook hier begint helaas weer menstruatie te komen. Dit was tweede ronde na de HSG dus was hoopvol dit keer.. maar weer niks dus... Ronde 20 was dit in totaal, waarvan een half jaar pas een echte goede kans ivm kwaliteit zaad. Ik las helaas ook nog niet dat iemand anders zwanger is geworden.. Ik moet ook nodig zeker al eens 5 kg kwijt. Mag ik vragen wat jij weegt Radio?
bollen, dank je wel! Doet me goed die lieve woorden Jij ook veel succes! Radio, ja het weer wordt geloof ik niet al te geweldig dit weekend. Wel lekker warm, maar ook aardig wat regen geloof ik. Wie weet passeren we elkaar dan nog wel En ik doe ook alles met mijn mate Limburg, fijne vakantie gehad? Balen dat de ongi weer komt! En inderdaad irritant dat het na de hsg nog niet raak is. Hoe lang moet je nu nog zelf proberen?
ach boeien Moekie, al gaat het regenen.. dan wordt het nog steeds een mooi feessie en voor graspop hadden ze ook 1,5 dag plens buien voorspelt.. het heeft uiteindelijk 2 uurtjes gemiezert. Heeeh Limburg, welcome back goeie vakantie gehad? He balen van die rode monsters. Maar kop op, ook jouw tijd zal komen en natuurlijk mag je dat vragen, ik weeg nu achterin de 80 en ben 1.85, dus nog 5 kg te gaan en dan vind ik het wel weer goed
Dames, net de laatste werk loodjes erop zitten Inpakken voor de Zwarte Cross, en dat buitje zal me vast en zeker even lekker verfrissen met 29 graden radio Daarna heerlijk een weekje weg, dus jullie zullen me wat minder zien hier. Geniet allemaal van het mooie weer, de vakanties en we gaan allemaal voor een dikke vette plakbeeb in de komende 4 weken. Ik ga voor allemaal zwangeren na de vakanties! Die ontspanning moet ons toch goed doen!
Genieten allemaal van jullie vakantie! @Moekie: rond november kunnen we terug naar gynaecoloog. Ik hoop echt dat ik niet weer terughoef!! Inderdaad.. meer zwangeren in dit forum zou leuk zijn
Limburg, ik hoop het ook voor je! Even iets raars hiero: zit op dag 7 van de cyclus en had vanmorgen ( en nu nog) al vruchtbaar slijm. Ik heb het nooit zo vroeg al, hooguit ergens vanaf dag 11/12. Wie heeft dit ook wel eens zo vroeg al? ( Ben nog niet eens 100% van mijn ongi af, dus vandaar dat ik het raar vind.) Nu maar gauw alles gaan pakken en even stressen of ik alles wel heb
Moekie heb ik ook al eens gehad en het bleef langer. Ik had toen iets van 6 dagen vruchtbaar slijm. Hier: aan het genieten van mijn vakantie. De klusperiode is weer in volle gang dus we hopen dat het deze ronde wel raak mag zijn! Het afvallen gaat nog niet zo snel maar ik zet door! Verder ben ik zenuwachtig voor donderdag, de uitslag van het sperma onderzoek.
@Zwangels: spannend hoor a.s. donderdag. Vraag goed door naar de uitslag. Zeker als de uitslag minder goed zou zijn; wat bedoelen ze precies?
Ik vraag me eigenlijk het volgende af: bij mijn onderzoekenreeks hebben ze wel 1 week na eisprong bloed geprikt (en natuurlijk cyclus van eisprong gevolgd door middel van inwendige echo's) maar er is niet gevraagd of gekeken naar mijn luteale fase. Weten ze, door middel van bloedprikken 1 week na eisprong, dan genoeg, over de progesteron waarde? Overigens is mijn luteale fase (dag van eisprong tot aan 1e dag menstruatie) 10 dagen (soms 11 dagen). Dat is "oke" toch??