Waarom voel ik nog niks?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nicole27, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole27

    nicole27 Nieuw lid

    10 mrt 2006
    3
    0
    0
    Hallo allemaal ben 17 weken zwanger maar ik voel helemaal niks. Geen enkele beweging of wat dan ook. Ik wordt er heel erg onzeker van ook omdat je niet echt kan zien dat ik zwanger ben. Vorige week was ik bij de verloskundige en het hartje klopt prima. Maar toch maak ik me druk om.
    Is dit normaal? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    Groetjes Nicole.
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    ja hoor, dat is volkomen normaal, vooral als het je eerste zwangerschap is! Bij de een komt het eerder dan bij de ander, en het is bv ook afhankelijk van de dikte van de buikwand enz.
    Je hoeft je geen zorgen te maken!!
    Vraag het anders maar eens aan je verloskundige!

    Liefs
     
  3. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Met 17 weken voelde ik ook nog niks hoor. Dat komt echt wel. en bij mij kon je het toen ook nog niet echt zien. Maar nu heb ik een zwangere buik en schopt de baby vol op. Maak je maar geen zorgen hoor.
     
  4. nicole27

    nicole27 Nieuw lid

    10 mrt 2006
    3
    0
    0
    Hallo dames

    Bedankt voor jullie antwoordern. Gelukkig maar! Ik ben niet de enige die nog niks voelt en ja het is idd mijn eerste zwangerschap. Maar wanneer begin ik dan wat te voelen? En hoe voelt t eigenlijk?

    groetjes
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  6. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Met ongeveer 20 weken begon ik het te voelen. Tja hoe voelt het? Ik vond het lijken alsof er zeepbelletjes uit elkaar spatten in mijn buik. Maar inmiddels gaat het wel wat harder dan zeepbelletjes. :D
     

Deel Deze Pagina