Waarom zo snel, waarom zo onverwacht van ons ontnomen

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Ilona1983, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1983

    Ilona1983 Lid

    20 mei 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Slechts 3 weken mochten we genieten van de gedachten dat ons gezin zou worden uitgebreid met een nieuw wondertje. Op 7 mei voelde mama zich niet zo lekker en besloot een test te doen. Niet gepland maar toch blij met de gedachten dat er een nieuw wonder zich onder mijn hart bevond. Niet wetende hoe ver we waren besloten snel een afspraak te maken bij de gynaecoloog. 19 mei eerste echo helaas nog niks te zien waren we te vroeg of was je toen al bezig met je afscheid. 27 mei opnieuw een echo dit keer was er wel een vruchtzakje maar geen hartje te zien. Met de gedachten dat je gewoon nog te klein was met een dubbel gevoel terug naar huis. In de middag begon ik wat bloed te verliezen en ergens wist ik dat het fout zou gaan. Ergens hoop je nog dat t mee valt en ik maandag een kloppend hartje te zien zou krijgen. Helaas heb je vandaag 28 mei toch besloten om mama's buik te verruilen voor een plekje bij je zus in de hemel. Lief klein wondertje je was misschien niet gepland maar oh zo welkom geweest. Voor altijd in ons 💖 we zullen je nooit vergeten.

    Lieve knuffels en duizend zoenen van je mama.
    Het gaat je goed 💋💋💋
     
  2. Logan

    Logan Niet meer actief

    Slik :( sterkte hiermee.
     
  3. milika15

    milika15 Bekend lid

    13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
  4. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Sterkte! :(
     
  5. GeoLilly

    GeoLilly Bekend lid

    2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    Belgiƫ
    Veel sterkte.
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte!:(
     

Deel Deze Pagina