..........worden mijn testjes nou niet duidelijker? Ik doe elke dag een testje om te kijken of de belangrijkste lijn al wat dikker wordt maar hij blijft hetzelfde . Ik heb nu al testen gedaan van babyboom,sensitest,matcare en ydil....dus het ligt niet aan een bepaalde test! Allemaal geven ze binnen 4á5 minuten een 2e streep aan, maar hij spat er niet vanaf! Iemand hier ook ervaring mee? Is het mischien een voorteken van een naderende mk? Ben er best onzeker over..... (in mijn album staat een test met de tekst 'vandaag', dan hebben jullie een beetje een idee hoe ze eruit zien!) Xx
babyboom en die andere ken ik niet... maar Sensitesten en Matcare heb ik slechte ervaringen mee... die kleurden bij mij ook niet duidelijk positief terwijl ik al dagen positief getest had met Cb en huismerk..... Maar... meid... die streep heb je al... dus het zit wel goed hoor....! Maar mocht je onzeker zijn..... koop dan een andere soort test.... want die goedkope testen zijn echt minder hoor.... xxmona
ik denk dat dat is omdat je er heel vroeg bij bent? is t niet zo dat de testen het beste testen als je 5 weken zwanger bent? je hebt toch ook die early predict testen?
ik teste 5 dagen voor mn NOD positief, maar niet met die "gevoelige testen"... (zoals matcare en sensitest) meeste testen testen positief op NOD... alleen de gewone predictor test vaak pas laat positief.... Kruitvat eigenmerk schijnt ook goed te zijn trouwens...
Dank je wel voor de snelle reactie, Mona! Ydil is ook een huismerk van een drogist! Zitten er 2 in een verpakking voor 12,95. Zal ik het dan morgen eens proberen met CB? En maakt het uit of ik de normale of de digitale neem? Xx
Mijn testen waren in t begin ook niet knal hoor! Je zag de streep wel staan maar niet super duper haha
2 dagen vóór NOD kwam er met sensitest al een heel licht streepje... ik zit nu bijna 4 dagen na mijn NOD. Maa het zou heel goed kunnen hoor, mischien dat ik nog even 6 daagjes moet wachten!
DOe maar eens een test als je 6 weken bent Mijn Moeders voor Moeders test is zelfs nog licht, maar ik blijk ook een weekje korter zwanger. Echt hoor een streep hoeft niet knal te zijn en t zegt zeker niets over een miskraam, bij mijn miskramen werden mijn testen van super knal naar lichter en toen negatief en daarna de ongie. Geniet ervan!
haha ...dat stelt iig al wat meer gerust!!! Ik merk ook wel aan mijn lichaam ,en doen en laten (net een pak vlees in een keukenkastje opgeborgen ipv koelkast!) , dat ik nu zwanger ben! Ben alleen echt bang voor een mk! Hoort er denk ik allemaal bij!
ben benieuwd! Wat lijkt me dat erg....eerst posi en dan mk! Geniet jij nu ook maar x-tra van je zw schap, ga ik dat ook doen Xx
ik zie op al je testen een streep hoor.. enne.. een streep = een streep zou volgende week nog eens testen, denk dat ze dan wat donkerder zullen zijn alvast gefelicteerd
Dat doe ik zeker! Heb inmiddels 3 echo's gehad met een kloppend hartje, ben natuurlijk erg blij! Maar ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen!
Nou, met 4 wk 1 dg was ik met zo'n duidelijke streep heel erg blij geweest! Sjonge, hardstikke duidelijk toch? Bij mij had ik pas met 2,5 week overtijd een superlicht streepje dat pas na een uur verscheen.... niet geldig dus, officieel, (maar aan m'n temp wist ik zelf wel dat ik zwanger was). Maar niet zo twijfelen, streep is streep en deze zijn hardstikke duidelijk. Ik zou m'n geld niet verspillen aan nog meer (dure) testen: koop er wat leuke babyzooi van om het te vieren!
Tja, Ik moet zeggen dat ik elke keer een beetje zuchtend (niet negatief, gewoon een beetje verbaasd) achter m'n pc-tje zit bij al die onzekerheid, maar dat komt misschien juist doordat die streep bij mij uberhaupt maar niet kwam en ik echt superblij zou zijn geweest met zo'n streep als de jouwe, :-D Weet niet hoe ik had gereageerd als ik op m'n NOD zo'n streep had gehad, Misschien ook wel precies zo... Maar, zet die onzekerheid wel aan de kant, zou ik zeggen en ga lekker genieten. Die test gaat je die zekerheid niet zeggen. Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat je die onwennigheid alleen te boven komt door tegen jezelf te zeggen: Oja, ik ben echt zwanger! En gewoon ermee bezig te gaan, spulletjes te gaan kopen enzovoort, Ik heb mezelf die eerste tijd ook nog vaak even moeten vertellen van: Ja, het is echt waar, je bent echt zwanger! Het erover hebben met anderen en spulletjes kopen hielp echt om het maar helemaal reeel en concreet te maken: zonder dat blijft het nog zo onwerkelijk wat in de lucht hangen allemaal....
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zo zuchtend voor mijn pc zat toen ik niet zwanger was en meiden met een duidelijke streep ook zo onzeker waren ....en dan gebeurd het bij jezelf ook . Zo stom .... Maar goed je hebt gewoon hartstikke gelijk, en ik moet gewoon niet onzeker zijn! *gaat nu voor de spiegel staan en zegt: ik ben zwanger.......IK ben zwanger.....IK BEN ZWANGER!*
:-D Ach ja, als het over een ander gaat is het altijd gemakkelijker he? Dan zitten je emoties niet in de weg, En nu met die zwangerschapshormonen.. Ach, misschien moet je denken: ik ben nu zo onredelijk onzeker: dan moet ik wel goed zwanger zijn, want dit kan alleen maar komen van zwangerschapshormonen! :-D LOL
Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen. Ik teste met kruidvat 3 dagen overtijd en had ook geen streep die er vanaf sprong! Pas op maandag teste ik met clearblue digitaal (daar is meer hcg voor nodig) positief (zie mijn album). Was toen al 6 dagen overtijd! Ik ben ook erg onzeker hoor nu nog steeds...Hoort er bij denk ik.. Als je het echt niet vertrouwd kan je vragen om een bloedtest bij de huisarts.