Ik weet niet of wij gigantische pech hebben. Maar ik ben net, dag 10 na de bevalling met een peuter en baby naar de eerste hulp gereden nadat een glazen fles in de hand van mijn man kapot geknald is. Halve pink lag eraf. Ging om een glazen Dr brown fles brede hals die net 4 dagen in gebruik is. De commode was een slachtveld hier.
Ik wilde typen wat vervelend voor je man, gelukkig is de kleine ongedeerd (ga ik vanuit omdat het niet tijdens het voeden was) maar dat vind ik nog te zacht uitgedrukt. Hopelijk kunnen ze het goed hechten en maak hier ook vooral een klacht van zodat ze een terugroepactie kunnen doen want dit zou niet moeten gebeuren.
Baby was gelukkig uit de buurt. Fles was ook maar 3 dagen oud. Echt waanzin. En de klantenservice zegt 'wat vervelend' en of we een nieuwe fles willen. Haha nee. Zo vreemd.
Gelukkig dat de baby niet in de buurt was. En dat zou toch echt nog een staartje moeten krijgen denk ik hoe de klantenservice reageert. Het is ernstig letsel! Weet alleen niet goed waar dat gemeld zou moeten worden maar een berich via social media inclusief de slappe reactie van de klantenservice zou wel meer effect hebben. Niet iets waar je mee bezig wil zijn in de kraamtijd natuurlijk maar ben hier plaatsvervangend boos over.
Zo, wat naar zeg! En wat een vreemde reactie van de klantenservice. Ik zou zo niet weten waar je het zou kunnen melden, maar mocht ik nog een kindje krijgen dan koop ik die flessen iig niet! Dus bedankt voor de waarschuwing. Heel veel beterschap voor je man.
Wat een rare reactie van de klantenservice joh ‘wat vervelend’ is slecht uitgedrukt. Heel eng idee. Wij hebben hier ook de glazen flessen gehad. Gelukkig nooit gebarsten. Eng idee zeg..
Wat eng! Beterschap voor je man! Gelukkig was de baby niet in de buurt, maar wat eng. Heb je een idee hoe het kwam? Heel heet water en daarna koud water erin? Of gewoon zo maar ineens?
Jeetje wat heftig zeg. En die reactie vind ik echt belachelijk, in Amerika had je er wel wat nullen voor achter de komma kunnen eisen Gelukkig is de kleine oké, veel sterkte en beterschap voor je man en de schrik bij jullie allen natuurlijk!
@Main2 Dat is schrikken! Hoe is het met je man? Bij de NVWA kan je melding maken van onveilige consumenten producten: https://www.nvwa.nl/onderwerpen/melden-onveilige-producten-non-food