Waarschuwing glazen Dr brown flessen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Main2, 9 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Main2

    Main2 Bekend lid

    15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    Ik weet niet of wij gigantische pech hebben. Maar ik ben net, dag 10 na de bevalling met een peuter en baby naar de eerste hulp gereden nadat een glazen fles in de hand van mijn man kapot geknald is. Halve pink lag eraf.

    Ging om een glazen Dr brown fles brede hals die net 4 dagen in gebruik is. De commode was een slachtveld hier.
     
  2. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Ik wilde typen wat vervelend voor je man, gelukkig is de kleine ongedeerd (ga ik vanuit omdat het niet tijdens het voeden was) maar dat vind ik nog te zacht uitgedrukt. Hopelijk kunnen ze het goed hechten en maak hier ook vooral een klacht van zodat ze een terugroepactie kunnen doen want dit zou niet moeten gebeuren.
     
  3. Main2

    Main2 Bekend lid

    15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    Baby was gelukkig uit de buurt. Fles was ook maar 3 dagen oud. Echt waanzin. En de klantenservice zegt 'wat vervelend' en of we een nieuwe fles willen. Haha nee. Zo vreemd.
     
  4. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.009
    5.150
    113
    Bizar! Veel sterkte voor je man, hopelijk geneest het goed!
     
  5. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Gelukkig dat de baby niet in de buurt was. En dat zou toch echt nog een staartje moeten krijgen denk ik hoe de klantenservice reageert. Het is ernstig letsel! Weet alleen niet goed waar dat gemeld zou moeten worden maar een berich via social media inclusief de slappe reactie van de klantenservice zou wel meer effect hebben. Niet iets waar je mee bezig wil zijn in de kraamtijd natuurlijk maar ben hier plaatsvervangend boos over.
     
    Lvs88 vindt dit leuk.
  6. Sookie90

    Sookie90 Lid

    21 dec 2022
    43
    30
    18
    Vrouw
    Zo, wat naar zeg! En wat een vreemde reactie van de klantenservice.
    Ik zou zo niet weten waar je het zou kunnen melden, maar mocht ik nog een kindje krijgen dan koop ik die flessen iig niet! Dus bedankt voor de waarschuwing.
    Heel veel beterschap voor je man.
     
  7. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Wat een rare reactie van de klantenservice joh ‘wat vervelend’ is slecht uitgedrukt. Heel eng idee. Wij hebben hier ook de glazen flessen gehad. Gelukkig nooit gebarsten. Eng idee zeg..
     
    Lvs88 vindt dit leuk.
  8. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.477
    1.715
    113
    Wat eng! Beterschap voor je man! Gelukkig was de baby niet in de buurt, maar wat eng.
    Heb je een idee hoe het kwam? Heel heet water en daarna koud water erin?
    Of gewoon zo maar ineens?
     
  9. ZoeteAardbei

    ZoeteAardbei Bekend lid

    13 mei 2022
    766
    1.112
    93
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg. En die reactie vind ik echt belachelijk, in Amerika had je er wel wat nullen voor achter de komma kunnen eiseno_O
    Gelukkig is de kleine oké, veel sterkte en beterschap voor je man en de schrik bij jullie allen natuurlijk!
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Main2, SAARC en Sookie90 vinden dit leuk.
  11. Main2

    Main2 Bekend lid

    15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw

Deel Deze Pagina