Ik heb er een stuk of 10 die nog van mijn zus zijn geweest toen zij een kleintje kreeg en ik heb er van de week nog 2 pakketjes bij gehaald van 4, ze lijken me erg gemakkelijk. Ik kreeg van mijn zus ook nog een paar stapels van die flanellen zachte doeken / luiers die ze dan meest gebruikte voor in het bedje en de wagen voor onder het hoofdje en ook voor op het aankleedkussen etc. Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken in de winkels, weet iemand of die nog ergens verkocht worden?
Heb ze nog niet gebruikt, maar een vriendin vond ze ook erg fijn om de kleine mee af te drogen. Vandaar dat ik er toch maar 6 gekocht.
Dank je! Ik heb ze er vast over het hoofd gezien maar ga vanmiddag even kijken. Mijn zus vond ze zo lekker om te kleine in te wikkelen tijdens het voeden e.d. en ze zijn inderdaad heerlijk zacht dus ga het ook maar eens proberen.
Succes! En anders kan je ze denk ik ook wel online bestellen op de hema site, is heel makkelijk! En ze zijn echt heel lekker zacht inderdaad.
Ik vind ze ook prettig in gebruik. Bv als dun dekentje om even in de box bv toe te dekken of als de kleine op schoot ligt. Ik zag ze vandaag niet bij de Hema. Prenatal heeft ze ook.
Hahaha, niet strijken dus...... heb ik me daarvoor staan uitsloven, ik streek ze ook nooit bij mijn twee andere kids maar nu vond ik het wel leuk als het mooie stapeltjes waren in de commode, ach ja, nesteldrang. Ik heb er heel veel en ze zijn wel erg praktisch. Die van ikea worden inderdaad na een keer of 3 wassen wel lekker zacht, blijven ook lang mooi. ik heb er nu zoveel dat ik me moest inhouden om niet weer van die leuke gekleurde van de hema te kopen, gewoon voor de heb zeg maar...... Flanellen luiers nemen ook heel goed vocht op, ik heb er daar ook een aantal van, zijn ook fijn op de commode, als bescherming van het aankleedkussen vind ik. En verder voor de afwisseling, bijv. ook voor afdrogen na bad (bij iets grotere kinderen).
Hahaha, ik had dit kunnen schrijven! Behalve dan dat we ze gekregen hadden, maar ik geloof dat we er ook 30 hebben en nu als theedoek gebruiken, deels. Mijn dochter is 2.5 en ik gebruik ze nog steeds om af te drogen, vind ze ideaal!
idd voor zo veel dingen handig. Afdrongen, onder het hoofd in bed, box of speelkleed. Op het aankleedkussen, op mijn kleding bij de borstvoeding etc Mijn tip, die van AH. Zijn het goedkoopste en het allerzachtse!!Ook na vaak wassen