Wachtbankje..... nog 9 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes83, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

    Loes83 Niet meer actief

    Hoi hoi,

    Ik zit nu op het wachtbankje, nog 9 dagen.
    Wie is er nog meer aan het wachten?
     
  2. Barbera

    Barbera Actief lid

    9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ikke ook! Vrijdag is mijn NOD....
    Pfff wachten duurt laaaaaaaaang....
    Ben ook zo op mijn lichaam aan het letten, heel irritant...
     
  3. Loes83

    Loes83 Niet meer actief

    Heb je al symptomen of altijd voor je NOD?
    Ik heb steeds gevoelige borsten etc voor mijn NOD, dus ik wacht hetvmaar weer af.
     
  4. rhea karels

    rhea karels Actief lid

    16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben ook aan het wachten mijn NOD is zondag. Mijn borsten zijn ook gevoeliger maar dat heb ik altijd na mijn eisprong tot ik ongi wordt en dan is het weer over. Wel heb ik het gevoel dat het raak is deze maand, ben erg humeurig (had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook) erg moe en een zenuwachtig gevoel zeg maar. Alleen ben ik zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd en dat ik er teveel me bezig ben. Heb in juni een bbz gehad en ben zo bang dat het niet meer zal lukken ofzo.
    Wachten is ook erg moeilijk ;) Ik hoop voor jullie goede testen!!
     
  5. Loes83

    Loes83 Niet meer actief

    Gaan jullie wachten met testen tot NOD? Of eerder een testje wagen?
     
  6. rhea karels

    rhea karels Actief lid

    16 mei 2012
    287
    0
    0
    Mijn bedoeling is om te wachten tot mijn NOD, maar ik weet uit ervaring dat ik het niet ga volhouden ;)
     
  7. Baby1984

    Baby1984 Lid

    29 jul 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is zaterdag....oww wat duurt dat lang. Heb 2 dagen krampen gehad net of ik ongesteld moest worden. En heb zere borsten maar ja...ben bang dat ik het me verbeeld en dat m'n lichaam me voor de gek houdt.

    Misschien 1 a 2 dagen eerder testen? Zou t kwaad kunnen?
     
  8. Kitty87

    Kitty87 Actief lid

    2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook aan het wachten! zo zenuwslopend.. ik heb echt een ander gevoel deze maand! Zelfs misselijk (dat ben ik echt NOOIT)
    maar wel bang dat ik misschien misselijk ben vd zenuwen ipv zwangerschap haha.. we gaan voor ons eerste kindje :)

    donderdag nod.. wil (als er nog geen menstruatie is) vrijdag testen!
     
  9. Barbera

    Barbera Actief lid

    9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ik heb ook op 6 dpo verschrikkelijke buikpijn gehad....maar het voelde anders als ongi pijn... Ben ook de laatste dagen niet te genieten. Ook heel emotioneel, gisteren huilen om niks. Voel ook heel de tijd wat rommelen in m'n buik. Maar soms denk ik dat ik het denk.... Dus durfniet veel aan zwanger te denken. Hoewel ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik heb de eerste dagen na eisprong ook last gehad van maagzuur. En ik heb stierlijke honger, lijk onverzadigbaar. Maar soms ook misselijk. Pffff spannend en ingewikkeld die vrouwen lijven!
     
  10. rhea karels

    rhea karels Actief lid

    16 mei 2012
    287
    0
    0
    @baby1984, het kan dat sommige twee dagen ervoor een posi test hebben. Dus kan geen kwaad lijkt mij! Proberen kan altijd. Maar het kan zijn dat hij dan negatief is en dan toch op je nod positief.
     
  11. Barbera

    Barbera Actief lid

    9 jul 2012
    175
    0
    0
    Oja, vanmorgen kon ik het niet laten om te testen (zit 9 dpo) natuurlijk hartstikke omowit. Nu nog geduld hebben. FF zei vorige maand dat ik een lf had van 10, maar ik denk dat het eerder is geweest. Ik heb namelijk niet vanaf het begin getemperatuurd. Wat denken jullie? Ik hou nu een lf aan van 14 dagen.
     
  12. Naad26

    Naad26 Lid

    5 aug 2012
    46
    1
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is over 11 dagen de 22e dus
    Pfff zo spannend!! Ik zei tegen mijn man nee ik wil er
    Dit keer niet meer aan denken ik zie het wel vanzelf als ik ongesteld word of niet?!?! MaAar het is zoo moeilijk om er niet aan te denken,
    Vooral als je weet dat je tijdens je vruchtbare periode zo goed geklust hebt hihi.

    Nou dames nog even allemaal volhouden en hopen
    Op allemaal positieve testen voor ons!!
     
  13. Loes83

    Loes83 Niet meer actief

    We zullen allemaal toch nog even af moeten wachten.
    Mijn NOD is eigenlijk al over 8dagen, maar heb er in mijn banner een dag langer van gemaakt en tegen mezelf gezegd als mijn banner voorbij is ik mag pas testen. Of ik dat vol ga houden ?! Haha
     
  14. Barbera

    Barbera Actief lid

    9 jul 2012
    175
    0
    0
    Succes dames!
     
  15. zeester

    zeester Bekend lid

    28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ja ik zit ook op de bank, maar ik heb pas vandaag mijn ei gehad (gisteren posi ovutest) en ik vind het ook lastig om te wachten pffff.
    Maaruh ik moet!! Wij gaan over twee weekjes een weekendje weg, naar het park wat ons tot tweemaal toe een zwangerschap gaf en/of bevestigde, dus ik wacht echt tot volgende week. In ieder geval tot volgende week vrijdag (23/11) dan koop ik bij een licht streepje een digitale cb voor het weekend, hihi

    Ik hoop op goed nieuws meiden!

    Barbera: ik denk dat je test omowit was, omdat je net een dippie in je temp hebt gehad, misschien was dat wel de innesteling?
     
  16. Groovy87

    Groovy87 Bekend lid

    15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ook ik zit op het wachtbankje, tenminste dat denk ik! Geen idee hoe mijn cyclus nu is.. heb sinds een paar dagen steken in mijn zij en gerommel in mijn buik. ook heb ik sinds vrijdag drie keer wat bruin/roze slijm gehad bij afvegen.. Geen idee wat dit allemaal betekent, help??
     
  17. Loes83

    Loes83 Niet meer actief

    @denise1605 kan een innestelingsbloeding zijn. Spannend!!
     
  18. Groovy87

    Groovy87 Bekend lid

    15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik ben zo bang dat het m'n menstruatie is.. Om gek van te worden :(
     
  19. Baby1984

    Baby1984 Lid

    29 jul 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja kan goed innestelbloeding zijn. Heeft iedereen dat? Want ik heb het.niet gezien bij mij. Of kan het ook zijn dat niet iedereen daar 'last' van heeft?

    Ik heb t idee dat m'n borsten anders zijn...maar weet t niet zeker. Zucht..ik hoop niet dat het nog een jaar zal duren voor het raak is want dan wordt he-le-maal gek!
     
  20. Groovy87

    Groovy87 Bekend lid

    15 okt 2012
    748
    6
    18
    Apart he, ik heb juist niet echt last van m'n borsten.. Vanmorgen had ik heel erg het gevoel dat het raak was, maar door dat bruine slijm telkens ga ik dan weer twijfelen... Heeft iemand daar ervaring mee??
     

Deel Deze Pagina