Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oilell, 16 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Oh meiden, ik heb toch zo'n hekel aan het wachtbankje. Meestal ga ik er een paar dagen voor mijn nod opzitten. Voor mij houd het in dat ik veel bezig ben met 'is het deze ronde raak', symptomen die ik aldan niet ervaar etc. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar de ene maand lukt dat beter dan de andere maand.

    Zoals gezegd, meestal een paar dagen voor mijn NOD. Maar holy moly ladies... Ik zit er nu al een dag of 3 en ik zit pas op cd 20. Langzaam word ik he-le-maal gek van mezelf o_O het voelt toch alsof het leven elke cyclus even stil staat. Het toeleven naar wel of niet.

    Zijn er nog meer die daar last van hebben?
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.810
    7.139
    113
    Vrouw
    Bij mij is dat meestal de 2e week. Dan kruipt de tijd.
     
  3. Mevrouw1990

    Mevrouw1990 Actief lid

    6 apr 2022
    124
    42
    28
    Vrouw
    Ja heb dat nu! Wij hebben voor het eerst de finiti lily geprobeerd. En hoor van vele dat ze na 1 x raak waren. Maar durf dat niet te geloven. Ik vermoed bij mijzelf een koude baarmoeder.
    Doordat mijn buik vaak koud aanvoelt…..

    Ben zo zwaar op sympthomen aan het letten terwijl de ovulatie test afgelopen zaterdag pas oostief was
     
  4. Imyselfandi

    Imyselfandi Actief lid

    23 mrt 2022
    406
    430
    63
    Vrouw
    Ik herken het ook. En draai ook allemaal scenario’s in mijn hoofd. Hoe ga ik het m’n vriend vertellen. Hoe ga ik het dan vriendinnen vertellen. En dan toch kom je vaak van een koude kermis thuis.
     
    EMMB vindt dit leuk.
  5. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.759
    1.342
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Had er altijd last van vanaf 6dpo en begon dan ook al met testen tegen beter weten in. Dan testte ik 8 of 9 dpo een supppper vaag lijntje en ben je ruim een week en veel testen verder voor je t geloofd (hier 4x zwanger met 2x miskraam).
    Alles draait er dan om. Heel vermoeiend en totaal niet helpend.
     
  6. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Hier ook vanaf 7 dpo nooit te houden hoor!
     
  7. Aroma34

    Aroma34 Actief lid

    3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    O zo herkenbaar!
    Hier ook op het wachtbankje.. vandaag 5 dpo.
    Zo lastig om in te houden met testen over een paar dagen.
     
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik vind de eerste week altijd fijn: even geen ziekenhuisbezoeken, injecties en kans om positief te testen is nihil. 2e week is minder:roflmao:
     
  9. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Voor het eerst sinds bijna een jaar proberen ben ik vanmorgen misselijk wakker geworden. Zit nu op 8 of 9 dpo. In mijn hoofd kan dat nog helemaal niet, al begon het spugen de vorige keer ook 4 dagen voor mijn nod. Denk dat de testdrang hier vrijdag gaat beginnen.

    @GroeneBomen dat kan ik me echt heel goed voorstellen. Die eerste 5-10 dagen gaan hier ook meestal wel goed, precies wat jij zegt. De kans is dan zo klein. Maar daarna wordt het lastiger.
     
  10. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Je bent niet de enige.

    Vandaag dpo 6 (na IUI in een gestimuleerde cyclus) en ben er ook de hele tijd mee bezig.
    Ik probeer me op iets anders te focussen maar dat lukt niet altijd.
    Behandelingen worden tot juni volgend jaar vergoed. Daarna ben ik te oud. Daarnaast heb ik een zeer lage eicel reserve en willen ze alleen ovulatie inductie en IUI bij mij doen, omdat de anesthesist ivm een hoog bmi en verhoogde bloeddruk, waar ik medicijnen voor slik, niet akkoord zou gaan met mij onder zeil te brengen. Dit alles voert de druk alleen maar meer op.
     
  11. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    De misselijkheid is hier over. Misschien toch gewoon iets verkeerds gegeten of iets dat niet lekker viel. Pfffff, geen idee waarom deze ronde me zo zwaar valt. #stomwachtbankje
     
  12. Lilly84

    Lilly84 Lid

    4 jun 2022
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hier ook...
    Het ergste vind ik ongesteld worden op dpo 15!:mad: Al die tijd geen valse hoop willen hebben en als het dan zo dichtbij komt, op NOD negatief testen en dag later alsnog ongesteld:confused:
    Kunnen ze de avond na de eisprong niet gewoon een briefje geven: Niet zwanger:p
     
    Oilell vindt dit leuk.
  13. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Echt he? De onwetendheid is gewoon echt killing.
     
  14. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Ik ben 1 april pas gestopt met de pil. Eerst afwachten hoe lang het duurde voordat de ongesteldheid opgang kwam. Uiteindelijk na 5,5 week weer ongesteld.

    Nu in de tweede maand en volgende week zondag is het dan weer 5,5 week na de vorige ongesteldheid. Dus ik verwacht menstruatie ergens tussen nu en een week. Maar ik maak mezelf al een week gek.

    Heb wel al een week last van opgeblazen buik, zere borsten (met name tepels) en meer eetlust. Maar omdat ik nog zo kort pas ben gestopt heb ik geen idee hoelang mijn normale cyclus is, en wanneer mijn eerste NOD zou zijn.

    Ik ben normaal heel geduldig met alles, maar met dit blijkbaar niet.. en dan te bedenken dat we nog maar net zijn begonnen.
     

Deel Deze Pagina