wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bientje, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo,

    Zoals jullie kunnen zien heb ik na een klein jaar nog steeds een onregelmatige cylcus.

    Vandaag zit ik alweer op dag 39. Ik voel me verder goed maar vindt het wel erg vervelend dat ik maar niet begin met menstrueren.

    Twee weken geleden had ik drie dagen op een rij een beetje (oud-donker) bloedverlies. Heb toen twee dagen (dag 29) een test gedaan. Dit deed eigenlijk voor mijn gevoel, want ik wist wel dat deze negatief uit zou slaan. Vanaf dag 32/33 wel kleine krampjes, het gevoel dat het door gaat breken. Keer op keer niets. Het valt me wel op dat ik wel vocht verlies, meer dan normaal. Het is ook geen blaasontsteking ofzo.

    Ik twijfel of ik morgen nog een test zou doen. Ergens weet ik wel dat ik het gewoon moet doen om de onzekerheid weg te nemen. Ik weet alleen voor 99% zeker dat het niet raak kan zijn omdat we maar twee keer hebben geklust en 1x maar met bescherming ivm onze vakantie naar Aziƫ.

    Oh ik wordt er echt gek van. Herkend iemand dit en weet misschien wat ik hiermee moet doen?

    Liefs Sabine
     
  2. poohbeer26

    poohbeer26 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    1 keer onveilig vrijen kan al genoeg zijn. Mss kun je toch een test wagen dan weet je het zeker.
     
  3. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @bientje...is het misschien niet wat om te beginnen met tempraturen? Dan weet je waar je aan toe bent, en dan weet je ook van tevoren wanneer je je menstr. kan verwachten. aangezien je nog niet echt een regelmatige cyclus hebt.
     
  4. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Misschien is dat idd wel iets voor mij. Nooit over nagedacht dat je het ook op die manier kan gebruiken.

    Ik zal me er eens in gaan verdiepen. Bedankt voor de tip.
     
  5. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Vanochtend een test gedaan, deze bleek negatief. Heb nu toch maar besloten morgenochtend naar de huisarts te gaan.

    Misschien dat ik een handje gehoolpen moet worden...

    Liefs Sabine
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ bientje

    ik herken je verhaal helmaal!

    ik zit in precies het zelfde schuitje , voorlopig zit ik nu al weer op dag 72 ....

    we lopen vanaf begin mei bij de gyn , die advisserde om af te gaan vallen inmiddels ben ik 10 kg afgevallen maar er gebeurt niks ....

    laatste bezoek afgesproken dat ik op de 3e dag van de eerst volgende ongi bloed gaan priken en vanuit die uitslagen worden er hormonen opgestart om een eisprong op te wekken ....

    tussendoor heb ik met de ha afgesproken dat ik morgenochtend urine breng voor een zwangerschaps test .....omdat hij denkt dat ik zwanger ben , mijn gevoel zegt nu niet ....

    sorry voor mijn lang verhaal ...
    als ik jou was zou ik even langs de ha gaan zodat er iets gedaan kan worden .

    L.sybje
     
  7. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hoi Sybje,

    Ben maandag naar de huisarts geweest. Zij gaf aan dat het het niet abnormaal is dat er weer een lange cyclus tussen zit. Ze adviseerde wel om misschien te gaan tempen om zo mijn vruchtbare periode te ontdekken.

    Ik hoef verder niet af te vallen, dat scheelt voor mij misschien weer een beetje. Knap van je dat je al 10kilo kwijt bent!

    Ik heb alleen van de week hier weer een topic gelezen wat me ook weer aan het denken heeft gezet.

    Namelijk een eventueel licht bloedverlies kan wijzen op een eventuele innesteling. Nu heb ik 17 en 16 dgn geleden een beetje verlies gehad met het afvegen met naar het toillet gaan.
    Nu las ik dus dat dit ook te maken kan hebben als je een eisprong hebt of een innesteling. Ik heb wel heel erg veel last van mijn borsten, maar ja dat wil niets zeggen.

    Heb besloten om als ik zondag nog niet menstrueer alsnog een test te doen, voor just in case.

    Liefs Sabine
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ bientje ik wil je de hoop niet ontnemen maar ik heb 3 a 4 weken terug ook een heel kein beetje bloed verloren bij het afvegen ...... maar helaas het was niks ...... misschien dat het bij jou wel raak is !

    bij mij was het in idd geval niet raak ik mag as woensdag weer naar de gyn want het gaaat op deze manier een beetje te lang duren allemaal ,....
    ik hoop dat de gyn woensdag ook echt actie gaat ondernemen...

    spannend meis zondag testen of zijn de duivels al doorgebroken ?

    ik ben benieuwd laat het even horen ...

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina