wagenziek??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hai meiden!!

    Ik heb de laatste tijd dat ik moet kotsen (of braakneigingen) heb als ik in de auto zit! :oops: ....hier heb ik normaal nooit last van en vraag me af of ik nu wagenziek ben door mijn zwangerschap, ik bedoel kan dat wel??

    Vind het heel vervelend en voelt ook rot..gisteren ff naar me moeder was maar 15min rijden en voelde iets opkomen en kon niks doen dan het maar laten gaan....kwam dus erg onsmakelijk bij me moeder aan hahahahaah.sorry voor de details..
    Zijn hier meer meiden die hier last van hebben en misschien die tips kunnen geven om dit tegen te gaan??

    Liefs Paula
     
  2. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    denk dat het door je zwangerschap komt, omdat je pas 8 weken bent. ik had het al toen ik 3 dagen was.. maar sommige komt het pas bij 7 weken, of 8.. en door dat ej in de auto zit beweegt het binnen in allemaal NOG meer.. word je nog meer misselijk.. denk ik.
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik denk ook dat het van je zwangerschap is. Ik ben zelf niet heel erg misselijk geweest ofzo, maar had het ook in de auto meer. Ook van de geur in de auto en van de bewegingen.
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Weet je ook wat je er tegen kunt doen??
    of is het gewoon verstandig dat ik extra kleren meeneem, rollen keukerol en kotszakjes als ik een ritje maak in de auto?
    hahaha
     
  5. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    haha ja dat ook :p.. maar ik heb hij de da een middel gekocht van A. vogel tegen misselijkheid, dat zijn druppeltjes die je 3x per dag moet in nemen, bij mij werkt het echt super, want ik ben al heel lang elkedag heledag lang misselijk, en toen ik dat nam niet meer..
     
  6. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ow geweldig!!
    Ga ik die ook maar eens kopen!:)
    bedankt voor je tip!!
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    sorry, ik heb er geen ervaring mee..
     
  8. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    heb er gelukkig ook nog geen last van.
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat bij mij ook hielp was dan een fris tic-tacje pakken, of een dropje of een zuurtje, dat hielp bij mij ook wel heel goed.

    Succes! ;)
     
  10. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Daan0201

    Ik heb altijd snoepjes in me jaszak en neem als ik het voel aankomen ook wel eentje maar heb niet het gevoel dat het helpt...ik zal ook eens de vk vragen wat ik eraan kan doen...(misschien niet meer autorijden hahaha :)

    Liefs Paula
     
  11. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    hahaha :) Da's natuurlijk ook een optie ;)
     
  12. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Nou meiden het is dus echt wagenziekte en heb dr medicijnen voor..de vk schrok erg van de hoeveelheid wat ik overdag eruit gooi.
    Ze geeft me een kans om het te proberen met de medicijnen helpen die niet dan moet ik opgenomen worden in het ziekenhuis wegens uitdrogingverschijnselen.....:(

    Liefs Paula
     
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Oh Paula28, wat rot voor je!
    Ik hoop dat de medicijnen hun werk doen en je dus niet naar het ziekenhuis hoeft!
     
  14. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Eet goed voordat je de auto ingaat en zorg dat je iets te drinken bij je hebt.

    Als je goed eet ben je minder misselijk heb ik ervaren en als je voelt dat je misselijk word en gewoon een slokje drinken neemt zakt het wel weer weg.

    IK heb namelijk ook last van wagenziekte maar dat had ik al voor me zwangerschap alleen als je zwanger bent word het een tikkie erger.. :(
     
  15. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Hier nog eentje met echt vreselijke wagenziekte. Voor de zwangerschap ook al hoor maar nu echt nog vele malen erger :(
    Tis echt een hele weeige (schrijf je dat zo?) misselijkheid. Ik doe altijd mn raampje maar open maar nu met dit weer is dat geen pretje voor de bijrijders....

    Wist niet dat er wat voor te krijgen was. Ga die druppeltjes dan ook mar eens proberen.
     
  16. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ja ik heb nu iets van VSM travelin en die helpen ook wel goed moet ik zeggen!!

    Toch blijf ik wat er tegen op zien om met de auto weg te gaan...hopelijk gaat het wel weer over!

    Liefs Paula
     
    JannieT vindt dit leuk.
  17. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik had ook een wat misselijk gevoel. Maar dat verschilt weer per auto, maf he!
     
  18. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik had het heel vaak tijdens mijn 1e zwangerschap,toen moesten we veel met de bus weg om ons nieuwe flatje op te knappen(wat helaas niet eventjes aan te fietsen was)
     

Deel Deze Pagina