waneer hartje horen met angelsounds?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lievebeestje, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeestje

    lievebeestje Actief lid

    22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi hoi meiden!


    even een vraagje:

    ik heb vorige week mijn angelsounds ontvangen.
    en natuurlijk met alles dat nieuw is, MOEST dat ding natuurlijk uitgeprobeert worden. niet in de verondersteling dat ik wat zou horen hoor, maar gewoon om te kijken hoe ie werkt.

    weet heel goed dat ie in principe vanaf een week of 12 zou kunnen werken.

    maar nu: vandaag heb ik dat ding dus geprobeert, en kon natuurlijk in mijn liezen mijn slagaders horen kloppen..dus wist hoe dat klonk.

    maar heb hem stevig op mijn buik gedrukt wat scheef tegen mijn baarmoeder echt NET boven het schaambeen, en toen ik geduld had, hoorde ik in de verte een behoorlijk snelle hartslag. ik zat in het midden van mijn schaambotje.

    even voor de duidelijkheid, weet niet of het van belang is, maar ben een erg slanke meid, met weing puppievet op haar buik.

    zou het de baby al kunnen zijn? of was ik het toch zelf?
    het was erg ver weg maar toch duidelijk genoeg , heb het mijn vriend ook laten horen. daar bij mijn schaambot zit toch geen hartslag van mij?


    ik hoor het graag van jullie!
    wat zijn jullie ervaringen?
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lijkt me onwaarschijnlijk hoor, er lopen toch ook aders van jezelf daar? Wij vonden t met de angelsound pas rond de 15 weken. En bij de vk met 10..
     
  3. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hoi,

    Ik controleer dat altijd door een vinger in me nek te leggen waar me hartslag zit en zo voel je of het je eigen hartslag is of die van de beeb.

    Succes
     
  4. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hoi hoi, omdat ik in het begin veel last had van bloedingen hebben wij een toen een angelsound gekocht.
    Met 10 weken konden we de beeb al horen ondanks ze op de doos zeiden 12 weken. Je moet wel goed zoeken. De beeb zit nog een beetje verscholen achter je schaambeen en het verschil qua hartkloppen hoor je snel genoeg, jouw hart gaat vrij rustig rond de 70 keer pm maar de beeb wel rond de 150 pm. Een soort treintje. Die 12 weken is op zeker spelen van de fabrikant dus misschien hoor jij het wel met 8. Ik heb het niet eerder geprobeerd dat die 10 omdat ik het niet in huis had.
    Oh ja en veel olie of cream gebruiken dat geleid goed.
    Liefs,
    PL
     
  5. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier pas met 12 weken aangeschaft, en na lang zoeken het hartje gevonden. En inderdaad in het begin ook dagen dat we het niet konden vinden.
     
  6. lievebeestje

    lievebeestje Actief lid

    22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik ga er ook van uit dat het de baby niet was hoor, maar was benieuwd naar de ervaringen van anderen. had wel eens gelezen dat iemand hem gevonden had met 10 weken.

    we wachten nog even geduldig af!

    thanxs ladys!
     
  7. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ja bij ons was het met 10 weken (dag van de aankoop) binnen een paar minuten gevonden dus ik neem aan dat het mogelijk is dat je het nog eerder zou kunnen vinden hoor. Het was duidelijk de beeb. Zo leuk om te horen! Succes en geduld!
     
  8. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook met 10 weken en vrij snel gevonden!
     
  9. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Hier met 10 weken en 4 dagen!
     
  10. Niet meer actief

    Ik krijg hem morgen binnen,
    even een vraagje, waar geleidt hij goed mee?
    gewoon bodylotion of speciale gel?
    nou groetjes,
    Anita
     
  11. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier horen we nog vrij weinig , is ook nog erg vroeg ben niet ongeduldig ;)

    Wij gebruiken gewoon een gel van de kruidvat.
     
  12. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja of je het hartje hoort zul je zelf wel weten meid, luister eerst goed naar je eigen hartslag en daarna zoeken naar die van de kleine..

    die van jouzelf kun je in principe overal horen, dus ook op je buik bij je schaambotje, maar die van de kleine gaat echt heel erg snel, dus als jij een hartslag vindt die heel erg snel gaat (sneltrein) dan heb je het hartje dus gevonden..

    en tja de 1 hoort de kleine nou eenmaal eerder dan de ander (ik had em binnen met ff 10 wkn, en had het hartje ook gevonden) , ligt er ook maar net aan hoe je placenta ligt (voor-achter-zijkant)...als je placenta aan de voorkant ligt zal het doorgaans ook langer duren voor je het hartje kunt horen met de angelsound...

    en heel belangrijk is ook om te zorgen dat je goede gel-lotion gebruikt om het te geleiden...

    succes meid
     
  13. Simba

    Simba Fanatiek lid

    21 jun 2006
    1.127
    19
    38
    Ook ik kon het hartje al vinden met tien weken!
     
  14. Niet meer actief

    Hallo,
    Nou ik heb hem vandaag binnengekregen en het is geweldig!
    Ik kon het hartje direct goed vinden en het klopt snel!
    Wow, ben helemaal happy :p
    Zo'n opsteker kan ik wel gebruiken.
    Nou ik hoop dat het iedereen lukt om het hartje te horen.

    Groetjes,
    Anita
     
  15. Kel

    Kel Lid

    4 aug 2006
    50
    0
    0
    Ik heb de angelsound al zeker 4 weken en sinds dan probeer ik bijna 2 maal per week het hartje te horen maar nog steeds niets :(
    Het enige wat ik wel soms hoor is precies het bewegen van de baby (denk niet dat het mijn darmen zijn want die zitten niet juist boven mijn schaambeen)

    Ben echt ongeduldig en hoop het hartje snel te vinden.

    Liefs,
    Kelly
     
  16. Niet meer actief

    Oh das jammer, ik luister ongeveer net boven mijn schaambeen, onder het randje van je ondergoed, echt aan de onderkant van mijn buik.
    kheb er zelf al een geluisfragment van gemaakt met de laptop.
    ik hoop dat het snel lukt,
    groetjes
     
  17. Kel

    Kel Lid

    4 aug 2006
    50
    0
    0
    Heb zopas de hartslag gehoord van de baby! :)
    Anitadejong: het was ook juist boven schaambeen :)
    Tis echt prachtig om te horen en zo actief.. kan zijn/haar bewegingen echt duidelijk horen. Hartslag was 148/minuut volgens bakkerspraatjes = meisje
    We shall see!

    Liefs,
    Kel
     
  18. Niet meer actief

    Wat zou het dan moeten zijn voor een jongen?
    (volgens bakerpraatjes)

    sneller of langzamer,
    groetjes,
    anita
     
  19. Kel

    Kel Lid

    4 aug 2006
    50
    0
    0
    Voor een jongen zou het moeten liggen tussen de 130 en 140 dacht ik.
    Weet jij al wat het wordt?
    Ik nog niet, ben wel nieuwsgierig.. maandag naar gyn dus misschien weten we dan :)

    Liefs,
    Kel
     
  20. Niet meer actief

    Nee, ik gaa 27 augustus voor de bijna 20 weken echo, spannend he!
    wij willen wel weten wat het wordt, dus!

    nou groetjes,anita
     

Deel Deze Pagina