Waneer testen na terugplaatsing icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mayflower, 27 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hallo lieve meiden,

    23 oktober heb ik een tp gehad van een 5 daagse emmy, al vanaf dag 1 voel ik natuurlijk van alles. Als ondersteuning slik 3 maalsdaags duphaston.
    Nu kon ik mijn zenuwen niet bewingen en heb dus 4 dagen na de tp een testje gedaan. En natuurlijk hartstikke wit.
    Het is natuurlijk ook te vroeg, maar toch voel het gewoon even kut.

    Na hoeveel dagen begonnen jullie met testen? En vanaf waneer was deze positief?
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.936
    113
    Vrouw
    Ik mag van de kliniek 10 dagen na terugplaatsing van een 5 daagse testen. De eerste keer heb ik me daar aan gehouden en de tweede keer heb ik na 8 dagen getest.

    Ik heb nog nooit een positieve test gehad.
     
  3. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.936
    113
    Vrouw
    Oh en duphaston is rotspul, ik kreeg daar ook heel veel klachten van..
     
  4. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Van het ziekenhuis mag ik 18 na de punctie pas testen, maar dat duurt zolang!.

    Wat klote zeg zo te zien heb je ook al een heel pad bewandeld!

    Ja die duphaston pfff heb borsten waar je u tegen zeg.. gelukkig valt de rest wel mee.
     
  5. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.440
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Bij beide cryo terugplaatsingen 9 dagen na TP positief getest. Spannend voor je. Houd nog even vol met wachten en hoop op een positieve test!
     
  6. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Dat geeft me weer wat hoop! Had je toen bij alle 2 al gelijk een duidelijke streep,?
     
  7. Annebel27

    Annebel27 Lid

    17 aug 2018
    56
    10
    8
    Vrouw
    Zo spannend zeg ik hoop dat het deze ronde raak is.

    Ik 20e terugplaatsing gehad op dag 3 van een 8 cellig goede kwaliteit embryo.

    Heb veel symptomen al maar menstruatie achtige krampen soms baat me wel zorgen

    Ik me zelf voorgenomen te wachten tot 4 november dat ik mag bloed prikken hoe moeilijk ik het ook vind.

    Ik vind deze wacht weken emotioneel zo zwaar en elke keer als je dan een zwangerschapstest doet en hij is negatief dan denk je gelijk poging is mislukt om vervolgens na 2 dagen weer te testen etc ik hoor liever 1 keer het antwoord maar ik hoop dat moest ik niet zwanger zijn het zenuwslopende telefoontje mij bespaard blijft en me menstruatie voorafgaand dan op gang is gekomen…

    Ik hoop het voor je maar laat je nu niet gek maken met testen het is nog vroeg dus het zegt helemaal nog niks.
     
  8. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.562
    113
    Vrouw
    Laatste terugplaatsing 5 dagen na TP getest en een duidelijk positieve test. Gok als ik een dag eerder had getest het ook wel te zien zou zijn.

    Ook weleens 7 dagen na TP getest en toen een vage lijn. Het is dus heel verschillend.
     
  9. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw

    Ik heb me voorgenomen om zondag te testen, als er dan niks staat is het over en uit. Het gevoel staat uit nu, na een miskraam en 4 jaar witte testen en een man die aan geeft dat dit de laatse keer is,. Ik weet dat ik blij mag zijn met mijn zoon maar dat maakt de wens voor nog 1tje niet kleiner.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik begon elke keer op 10 dpo te testen (jij was op moment van terugplaatsing 5 dpo).
    Hier was dat elke keer op dag 6, want ik kreeg dag 3 emmys terug geplaatst, en als ik zwanger was, was t op 10 dpo al echt wel duidelijk positief :)
     
    Kimberly2022s vindt dit leuk.
  11. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik heb al wat bruinverlies net gehad bij afvegen. Vandaag is 10 dpo voor mij dan. Maar gisteren was die wit wit. Ik denk dat het boek sluit hier voor ons, ik wacht tot zondag af en dan doe ik er voor de zekerheid nog 1 en als die wit is. Ga ik het ziekenhuis bellen of ik kan stoppen met de duphaston, want al die kwalen die ik daar van krijg.
     
  12. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.440
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    ja beide keren een knaller geen twijfel over mogelijk :)

    p.s het is nog te vroeg hoor om te zeggen over en uit. Je zit nu pas op 5 dagen na je terugplaatsing. Sommige mensen testen past echt rond 14dpo positief. Is nu nog een te vroeg stadium om te zeggen of het een beginnende menstruatie is of misschien wel innesteling. Het ziekenhuis gaat je sowieso adviseren door te gaan met de medicatie tot aan de werkelijke testdatum om die reden. Tenzij je natuurlijk al eerder echt fors bloedverlies gaat krijgen. Succes nog even met wachten ik weet dat het killing is.
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    He jakkes :( maar bruin is oud bloed, wellicht innesteling? :)
    Wat tof dat jullie er weer voor gaan, wij waren tegelijk zwanger toen *Jackson geboren werd.
    Hoop dat het jullie gauw opnieuw gegund is meis! ❤
     
  14. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ja! Wat is dat al weer even geleden he! . Helaas eindig het hier bij ons aangezien wij niet zonder icsi zwanger zullen worden. Net bij afvegen helaas roze rood achtig en ik heb ook rugpijn en buikkrampen.
     
  15. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Misschien heb je hier wat aan:

    https://www.pinterest.com/pin/855824735413819885/
    Volgens dat schemaatje zou je op zijn vroegst na 6 dagen een vage streep kunnen hebben.

    Ik heb deze terugplaatsing 9 dagen erna getest, gelijk aan 14dpo. Om teleurstellingen te voorkomen zou ik je dat ook aanraden of de dag aan te houden die jouw ziekenhuis aanraad.
     
    Stephani27 vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja zeker een tijdje geleden!
    Aah wat shit meid :( dikke knuffel!!❤
    Hebbe jullie geen pogingen meer nu? :(
     
  17. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 23 oktober een terugplaatsing gehad, maar is het niet al veel te vroeg ook om ongesteld te worden... Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn?
     
  18. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Dus ook spannende wachtweken voor jou. En lopen we gelijk op! Heb je er 1 of 2 terug gekregen? Ik maar 1tje

    Ik heb vrijdag nog getest met een clearblue test Early (dat wilde mijn vriend graag haha die denk omdat ze duurder zijn ze beter zijn) deze was negatief, savonds kreeg ik een bloeding bij het afvegen, even flink zitten huilen, nu had ik er nog 1 liggen, en besloten deze vanochtend te doen, ivm dan kan ik stoppen met de duphaston. Geeft deze nu zwanger aan, ik ben vandaag 12 dpo. Ik heb 9 dpo en 10 dpo negatief getest.
    Mijn hoofd doet nu boemm ik heb 9 en 10 dpo niet met ochtend urine gedaan. Gewoon random op de dag eigenlijk. Deze is gedaan met 2de ochtend urine die niet donker was.
    Ik ga straks nog even testjes halen.

    Ik weet niet wat ik moet denken, ik was zo ingesteld op negatief wat denken jullie ?
     
  19. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend spannend, heb je 9 en 10 dpo een streepjestest gedaan of ook clearblue? Kan heel goed zijn dat je hcg nog te laag was en nu wel hoog genoeg is. Ik snap dat je liever geen bloed ziet maar met bloed is het echt 50/50. Ik duim heel hard voor je!
     
  20. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    9 dpo een streepjes test en 10 dpo een early clear blue waren negatief.
    En deze zijn van vanochtend allebei binnen 5 min afgenomen.
    Dinsdag ga ik weer testen om te kijken of er oploop is. Dus heel hard duimen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina