Waneer weer zwanger na late miskraam??

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door piccolina, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Heb met 16wk bevallen van dochtertje. Hartje is met 14.6 gestopt...
    Geen reden, hoop verdriet.
    Er is genetische afwijking gevonden bij haar, mijn oudste dochter en mijzelf. We leven en gezond dus dat speelt geen rol in is meer soort afwijkende dna.

    Maar goed, bevalling goed, alles ging uit. 2 weken gebloed. Erna ongi na 40e dag, cyclus gelijk op gang en ovulatie ook gewoon perfect.
    Maar toch al 4e ronde lukt niet zwanger worden: we doen er allles wat kan en niet kan maar lukt niet:(((

    1e zwanger was ik gelijk na laparascopie en tubatesten (cycte en endometriose).
    2e was ik zwanger na 1 jaar (we deden het onveilig 1-2 keren per maand maar dan niet tijdens ovulatie en die keer was wel per ongeluk).
    Helaas miskraam.

    Nu dus om de dag en op de dag van ovulatie nogmaals maar wil niet lukken. Heb wel gevoel dat mijn lichaam al lang oude is (heb zoiezo erg snelle herstel van operaties etc). Cyclus als uit boekje...

    Ik vraag mij af waneer zwanger na late miskraam(extreem vroeg bevalling?) waren jullie?
     
  2. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Toen ik was bevallen na 23 weken zwangerschap, was ik daarna na 2 maanden weer zwanger. Ik denk dat toch niet echt te zeggen is of het snel of niet snel zal gaan... Je moet gewoon weer geluk hebben.

    Heel veel sterkte met het verdriet en hopelijk raak je gauw weer zwanger.
     
  3. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ik ben ook met 16 weken bevallen.
    In 4de ronde zwanger geraakt, waren er niet echt mee bezig.
    Helaas geƫindigd in een miskraam en daarna gelijk weer zwanger geworden.
    Is geen standaard voor. Net wat Springday zegt. Je moet weer geluk hebben. Sterkte en hoop dat het gauw weer zo ver mag zijn voor je.
     
  4. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik ben met 13 weken bevallen en was in de eerste ronde weer zwanger..
    maar ik zit bij een groepje ook in zn situatie en daar zitten ook meiden en die zijn nog niet zwanger.. rede onbekend.. mijn dokter zei dat het vaak wel binnen een jaar lukt maar dat je niet extreem vruchtbaar ben na bevalling/curettage.. ik hoop voor je dat je snel alsnog een positieve test mag krijgen.. dat je het nieuwe jaar mag in gaan met een nieuw wonder..
     
  5. mamima

    mamima Actief lid

    4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een miskraam met 12 weken en een paar dagen, dus was nog niet zo ver als jij. Had een curettage die niet helemaal soepel verliep, maar op zich was de cyclus vrij direct weer 'normaal'. Ik ben in de 7de ronde na de curettage weer zwanger geraakt. De eerste 2 keer was ik zwanger in de 3de en in de 4de ronde. Deze keer na de curettage duurde dus het langst.
     

Deel Deze Pagina