Ik vroeg me af wanneer jullie een 3d echo hebben gedaan en of jullie mij die termijn ook aanraden of misschien toch iets later of eerder. Ook ben ik natuurlijk blij met wat mooie 3d echo foto's van jullie beebs + het aantal weken erbij!
Hoi Rianne, ik heb mijn 3d echo laten maken met 27 weken en 1 dag. Ik ben in Zoetermeer geweest bij babyview. Daar raden ze russen de 24 weken en 30 weken aan omdat dan de baby babyvet aangemaakt heeft ( dus zie je die lieve babywangetjes enz) en na 30 weken zou de baby te groot zijn voor het scherm. xxx sas
Ten eerste: Wat staat jullie beeb er popperig op! Dus dan moet ik maar snel een afspraak maken zeker!?
ja super kicke foto toch? Hahah hij staat hierboven op de open haard zodat iedereen en wij vooral ervan kunnen genieten. zou indd wel proberen zo snel mogelijk een afspraak te maken. Geniet ervan want het is zo'n bijzondere manier om van je kindje te kunnen genieten! xx sas
ben met dochter met 27 weken geweest en ga nu met 26 weken, het is echt de mooiste termijn rond 26-27 weken vindt ik persoonlijk...
wij hebben bij zoonlief met 23 weken gedaan, was echt super mooi, nu hebben wij bij de guo in het ziekenhuis met 21 weken ook onze meid in 3d gezien...en het was zo ontzettend mooi... we kunnen echt niet wachten tot de 27/28 weken wij maken een afspraak met 24 weken
Ben met vorige zwangerschappen 18,25,27,32 weken geweest.... en met 25 en 27 was heel erg mooi.... Heb nu een afspraak weer staan, voor bijna 28 weken.. wilde eigenlijk met 26 weken... maar kon niet eerder terecht!!! (wachtlijst) DUS ZOU MAAR SNEL BELLEN ALS IK JOU WAS!!!
wij hebben de pretecho met 27 weken 3 dagen laten doen, was echt super mooi. Ook hier zeiden ze dat het mooiste is tussen de 25 en 30 weken. Hier de foto: Bekijk bijlage 69143
Met 27 weken. De kleine heeft dan al wat babyvet en ook nog voldoende ruimte in de baarmoeder zodat de kans op mooie beelden het grootst is.
Hoi, Ik was een beetje laat om een afspraak te maken voor de 3d echo van onze zoon destijds (is alweer een tijdje geleden hoor) en heb het met 31 weken zwangerschap laten doen. Het resultaat was daarentegen echt helemaal super en ze waren bij het echo bureau ook verbaasd dat ze het zo mooi konden zien. zie hieronder: ik heb het bij echobureau Utrecht laten doen.