Wanneer bedje omlaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jill J, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Wanneer doe je dat omlaag...
    Op het moment dat een kindje íneens zich op kan trekken kan het te laat zijn!
    (Dat was namelijk van de week bij een kennis van me, pff ik snap ook niet dat het gebeurt is hoor maar het was schijnbaar ineens gedaan...)
    Bij welke leeftijd gaat een kindje zich optrekken?
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb zijn bedje één stand lager gezet, nog niet helemaal op de bodem, maar ook niet meer zo hoog, ben inderdaad ook bang dat hij zich in één keer gaat optrekken, weet eigenlijk niet wanneer ze dan gaan doen, dus ben ook wel nieuwsgierig naar de antwoorden :D
     
  3. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja leeftijd.. de 1 bij 7 maanden de ander bij 10, dat kun je nooit zeggen, als je merkt dat hij wat meer probeert op te trekken aan jou zelf, probeert te staan op je schoot, lijkt me goed moment om het bedje omlaag te doen, ik heb eigenlijk aleen het randje wat omlaag zat omhoog gedaan, en doe binnekort het bedje ook maar een stukje omlaag, nu kan ze er nog niet overheen, maar ja hoe lang duurt dat!
     
  4. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    wij hebben de box en het bedje omlaag gedaan toen civan 8 maanden was , hij ging zich steeds meer proberen omhoog te trekken, dus we waren er op voor bereid meteen box en bedje omlaag, was zo bang dat hij opeens ver omhoog zou komen en uit de box of uit bed zou vallen...
     
  5. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Inderdaad zodra je merkt dat je kind zich gaat optrekken.
     
  6. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij ook rond 8 maanden..
     
  7. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Inge is nu 8 maanden, maar ze kruipt nog niet en trekt zich ook nog niet op. Ze kan nog niet zelf tot zit komen en als ik haar neerzet kan ze los maar een paar seconden zitten. Ik heb het bedje en de box nog niet omlaag gedaan. Denk dat ik dat doe zodra ze kan kruipen of zich gaat optrekken. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Nu rolt ze alleen nog maar alle kanten op.
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hebben het bedje 1 stand omlaag gedaan toen Iman zelf kon gaan zitten.
    Toen ze ging proberen zich op te trekken hebben we het helemaal omlaag gedaan.
     
  9. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Toen mijn dochter net 7 maanden was kon zij zich optrekken tot op haar knieen, toen hebben we het bedje en de box gelijk omlaag gedaan. Dat was maar goed ook want een paar dagen later kon ze zich al tot staand optrekken.
     

Deel Deze Pagina