Wanneer beginnen aan babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bamjolan, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoi
    Bij de eerste en tweede ben ik met 13 en 8 weken met de babykamer begonnen.
    Ik ben al bezig met het kamertje voor mijn 3e kindje.
    Tot nu toe alleen behang eraf gehaald, vandaag wil ik gaan schuren en verven.
    Wanneer deden jullie dat allemaal?
    Ik ben nu nog geen 8 weken zwanger :oops:

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij zijn rond 18 weken begonnen met de baby kamer te behangen. Met 28 weken was de kamer klaar.

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Lekker doen wanneer jij daar behoefte aan hebt hoor.

Wij hebben de babykamer ook met 16 weken gekocht..(word ook als vroeg gezien).

Langzaamaan doen we steeds een stukje.
    Nu is toevallig deze week het kamertje behangen....
    Elke keer koop ik iets.
    Ik wil het met 28 weken helemaal af hebben.

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    pfff bij aidan waren we geloof ik met 26 weken aan het behangen en verven. en dezelfde week ook de meubels. helemaal af was het pas bij een week of 32.

bij de tweede hebben we nog niet eens meubels besteld. ze krijgt de oude kamer van aidan en voor hem gaan we straks een peuterbed halen en een nieuwe kast. maar zoals het er nu uitziet zullen we pas laat beginnen met de kamer voor de tweede. onze kledingkast staat nml nog op haar kamer en die moeten we verkopen omdat hij op maat gemaakt is, dus ik moet eerst een oplossing gaan zoeken voor de kleren hahahaha

5. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier met 31 weken ofzo begonnen en sinds vandaag staan de meubeltjes erin en kunnen we verder gaan aankleden :) .

6. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    De meubels van de babykamer heb ik met 17 weken besteld, en het behang met 20 weken zwangerschap. De muren hebben we al eerder kaal gehaald.
    In de loop van volgende week willen we beginnen met behangen, en eind augustus/begin september worden na alle verwachtingen het kamertje bezorgd. Kwestie van in elkaar zetten en klaar.

Alle bedtextiel en overige spulletjes heb ik al binnen.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zijn verhuisd toen ik 33 weken zwanger was en zijn toen dus pas begonnen. De meubels hadden we al wel eerder besteld ivm de levertijden.

8. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Hier mebels besteld toen ik 8 weken zwanger was... wel vroeg... kamertje gaan schilderen toen ik 26 weken zwanger was. meubels hebben we bij 29 weken opgehaald en meteen in elkaar gezet. Wieg was 4 dagen voor mijn bvalling klaar... Ben namelijk met 35 wk en 2 dg bevallen en toen moesten we alleen de wandplank nog ophangen. deze hangt inmiddels ook. we zijn echt superblij met ons kamertje.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.054
    7.998
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had de babykamer al voor ik zwanger wasomdat ie maar 50 euro was. Uiteindelijk alleen een nadere babykamer gekocht bij Babyhuys. Gekregen van schoonouders omdat de andere kamer zveel tijd in ging zitten etc.

Na de 20 weken echo hebben we alles laten stucen, alles geschilderd en leuk gemaakt, toen de beebkamer erin, die hadden we rond de 28 weken gehaald en gelijk eirn gezet. Met 30 weken was alles klaar.

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Moet alleen het oude behang er nog af halen en opnieuw behangen en dan is het klaar.
    Meubels en alles hebben we al.
    Hoezo snel hahaha

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hihi, wat een verschillen. Onze babykamer (zie album) heeft nu op 1 wand gips. Ik schat dat de kamer in oktober klaar is.

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.338
    268
    83
    NH
    Donderdag gaan wij beginnen met verven dan ben ik 24 weken

13. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij moeten bijna alles nog doen en ben 36 wkn. zwanger. Meubels hebben wij inmiddels wel.

14. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Wij moeten ook nog beginnen met de babykamer...meubeltjes hebben we een tijd geleden al besteld. Maar deze week gaan we verhuizen, dus zal rond volgend week wel beginnen met verven van de babykamer. Wil het het liefst voor half sept. af hebben.

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij zijn nu een beetje bezig met behangen en schoonmaken, de babykamer meubels komen binnen nu en 3 weken.

Verder hebben we wel de box en de kinderwagen in de woonkamer staan :)

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meubeltje hebben wij besteld met 8 weken zwangerschap (mocht het fout gegaan zijn dan moesten we 50euro betalen) de levertijd was +/- 12 weken. Met 21 weken was het kamertje geverfd en behangen en met 22 weken is het kamertje geleverd. Wij waren dus met 22 weken helemaal klaar.
    Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt. Er zijn altijd mensen die zeggen "zo jij bent vroeg/laat" maar dat bepaal je zelf wel! als je er voor zorgt dat alles met +/- 7 maanden zwangerschap klaar is ben je volgende "de boekjes" optijd :D

17. sabrinamaat

6 mei 2008
    12
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ik ben ook nog niet zo ver aan gezien mijn zwager hier tijdelijk bij ons in woond en hij op de kamer slaapt wat de babykamer moet worden, ben wel al een paar maanden geleden begonnen met verven maar nog niet veder gegaan. dus over ongeveer 2 weken kan ik veder. meubels en kleertjes heb ik gelukkig allemaal nog. dus het is alleen sausen en verven en klaar, maar hoop voor dat ik 28 weken zwanger ben ongeveer
    :D

Deel Deze Pagina