wanneer beginnen met tellen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina, 6 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Hoi!

    Ik ben in de nacht van donderdag 9 februari ongesteld geworden. In mijn agenda noteer ik altijd waneer ik ongesteld ben, en daar heb ik 10 februari op geschreven, maar ik wil eigenlijk weten, of je dan voor je cyclus 9 of 10 februarie aan moet houden?

    Wie kan mij helpen?
    Nina.
     
  2. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Als het de nacht van 8 op 9 febr.was zou ik 9 febr.aanhouden,
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja maar als het in de nacht van 9 op 10 was zou ik weer 10 aanhouden, maar die ene dag maakt ook niet zo uit.
     
  4. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Is inderdaad de nacht van donderdag 9 op vrijdag 10.
    Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit! Maar ik blijf er maar over door malen! :rolleyes:

    Gr. Nina.
     
  5. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    je kunt het beste de 10e aanhouden, dan ga je ook niet te vroeg testen ;)
     
  6. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Zoals je ziet, heb ik dat vroege testen al gedaan!
    ( uitgaande van de tiende heb ik dus 7 dagen voor mijn NOD al getest! en met positief resultaat! ) :D
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    7 dagen :confused: dan zal je je eitje eerder hebben gehad.
    Geen enkele test kan namelijk 7 dagen van te voren posi testen.

    Groetjes
     
  8. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik wil je wel feliciteren maar 7 dagen van te voren testen is inderdaad niet mogelijk. IK hoop voor je dat het waar is maar ik zou nog over een paar dagen overnieuw testen, straks is het fout-positief, want dat kan nl ook gebeuren. Ik wil je niet flauw maken maar hou er wel rekening mee!!!
    En anders: GEFELICITEERD!!!!!
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tjee das idd wel veel 7 dagen voor NOD.
    Maar wat maakt het uit, je hebt een positieve test.
    Gefeliciteerd.

    Silly
     
  10. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Waahh!! Dat zou geweldig zijn! Je kunt naar de dokter gaan voor een bloedtest, dan weet je het zeker (en wij ook :) )
     
  11. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Hoi!

    Nou, ik heb ondertussen al 4 keer getest, met verschillende testen. Met elke dag dat ik getest heb werd het streepje duidelijker. En vandaag zelfs een hele mooie dikke streep. Dus het is echt hoor!

    En wat betreft 7 dagen van te voren testen, dat kan echt hoor. Dat heb ik bij mijn eerste zoontje ook gedaan. Mijn man is apotheker en weet vrij veel van dit soort dingen af. Je kunt zoveel dagen van te voren testen, alleen als je lichaam meteen al veel zwangerschaps hormoon aanmaakt, kun je dat zien, want dat komt er een heeeeeel vaag streepje. Dat streepje wordt elke dag duidelijker. ( omdat je elke dag meer hormoon hebt natuurlijk ) Verder zijn er ook vrouwen waar dat hormoon niet zo snel gaat, en dan zie je inderdaad niks als je voor je NOD test. Er zijn zelfs vrouwen die pas 2 weken na hun NOD positief testen. Het kan allemaal dus. Ik ben niet de enige hoor, die zo veel van te voren test, een collega van mijn man, ( apothekers assistente ) heeft het ook bij beide kids gedaan.
    Nina.
     
  12. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    In dat geval: van harte gefeliciteerd!

    Kon iedereen het maar zo snel zien :) dat zou een hoop onzekerheid weg nemen.
     

Deel Deze Pagina