Niek is nu 1 jaar en we hebben een mutsy combiwagen. Sinds vorige week hebben wij een maclaren buggy maar ik zit nog te twijfelen of ik de combiwagen weg doe. Wanneer hebben jullie de combiwagen de deur uitgedaan?
ik zou hem de deur niet uitdoen! simpele rede een buggy is voor de heledaag (dagje uit) echt niet comfortabel lopen voor je zelf en voor de kleine is het ook echt comfy om er de hele dag in te zitten voor even naar de stad enzo natuurlijk goed zat maar met een dag weg echt niet. hier gebruiken wij de kinderwagen nog staad heel veel. omdat ik vind dat fynn ook zo comfy mogelijk moet zitten
hier trouwens ook een buggy. voor al we even de stad ingaan ofzo. maar een dag efteling etc gaat de mura gewoon mee
Hier gebruik ik de buggy voor kleine stukjes. Als ik ga wandelen of dierentuin bezoek, dan neem ik de mutsy mee, is toch iets comfortabeler. @TS Nog gefeliciteerd met Niek!
De Buggy zit bij ons standaard in de auto, en wordt gebruikt voor kleine boodschappen. Als ik vanuit huis ga wandelen neem ik altijd de bugaboo en ook als we een dag de stad in gaan dan gaat die ook mee.
wij hebben nu al een gewone buggy.. gewoon veel gemakkelijk wandelen, en ze ligt er ook lekker in,, hij heeft 5 standen,.. als ik kijk naar de leeftijden van jullie kindje ben ik misschien een beetje vroeg..