Ineens 's nachts poepen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bibiche, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft ineens de laatste 5 nachten altijd tussen 4 en 5 uur 's nachts een poepluier. Zo irritant want ze wordt niet wakker van de honger of van de speen. Dus ik kan haar zoiets niet afleren zoals de speen of steeds minder geven zoals bij de fles.

    Wat ik niet begrijp ik dacht als een kind slaapt dat ze dan niet konden poepen, dat ze zeg maar echt wakker moeten zijn om te kunnen persen. Of kunnen ze dit ook in hun slaap doen? Ze heeft het nog nooit gedaan nl.

    Ben een beetje op nl want ik val niet gelijk in slaap, vannacht duurde het wel 2 uur voordat ik weer in slaap viel.
     
  2. Niet meer actief

    waarschijnlijk was ze gewoon wakker toen ze poepte ;)

    Ja danisha had eerst ook wel vaak poepluiers snachts maar toen kwam ze snachts nog voor de voeding.. nu heeft ze smorgens ook nog wel af en toe een poepluier maar ja heb geen idee wanneer ze die gecreeƫrt heeft haha
     
  3. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja dat denk ik ook maar ik hoor haar niet, terwijl ik haar altijd wel hoor als ze wakker is. De fles wilt ze dan ook niet, ze slaapt gelijk weer door.
     
  4. Niet meer actief

    maar verschoon je haar dan ook? want als ze gewoon doorslaapt zou ik haar lekker laten liggen ;)
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo poept altijd 's nachts. Elke morgen heeft hij echt een mega poepluier voor mij :)
     
  6. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Lola doet dat ook sinds kort.
    Ze wordt er wakker en druk van, later gaat ze huilen.
    Dus ik kan er ook 2 keer in de nacht uit, 1x voor poep luier en 1x voor voeding.

    Ik denk dat het vanzelf over gaat, tenminste dat hoop ik hahahaha.

    Groetjes, Mirelle.
     
  7. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier ook 's morgens een mega poepluier! Hij wordt er gelukkig niet wakker van, terwijl hij overdag alles bijelkaar schreeuwt voor een heel klein beetje! :D
     
  8. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ze wordt er wakker van, ze gaat huilen.

    Ik hoop ook dat het snel weer overgaat :)
     
  9. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan heeft altijd een poepbroek ;s morgens heeft hij al vanaf het begin gedaan.
    Ik vind het wel lekker want hij zal nooit de rest van de dag poepen dus onderweg een poepluier geen sprake van.
     

Deel Deze Pagina