wanneer de eerste dingetjes aanschaffen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jee, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vorige week, dus met 16 weken een paar hele kleine dingen gekocht. ik ga pas echt shoppen als ik weet of het een meisje of jongen is dus rond de 20 weken.

2. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik heb deze zwangerschap eigenlijk niets gekocht behalve wat kleertjes omdat we nog alles hebben van onze 1e.. Ben pas kleertjes gaan kopen na 18 weken toen we wisten dat het weer een jongen is!

bij Merijn kochten we pas na 12 weken

3. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Ook ik was niet tegen te houden :) :p ! Weet eigenlijk al niet meer wat het was wat ik als eerste kocht :oops: ... Maar het was rond de 8 weken dacht ik, ik wist pas dat ik zwanger was...

4. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt meiden! :D Ik ga in ieder geval dan al lekker wat dingetjes kopen.De grotere dingen,zoals een kamertje etc komen pas over een paar maanden,aangezien het kamertje eerst leeg moet en geschilderd moet worden etc.Kleertjes kopen doe ik ook pas als we weten wat het wordt,maar dan kan ik nu in ieder geval al los gaan aan speeltjes en knuffeltjes etc... ;)

5. nicole31

nicole31 Lid

31 aug 2006
    15
    0
    0
    hoi jee

ik heb eigenlijk nog niet veel gekocht maar heb wel al veel gekregen. als je het mag vertellen ( na 12 weken) krijg je eigenlijk ook kadootjes van je vrienden en bekenden.
    heb vandaag een stel schoentjes gekregen.
    ik weet niet wanneer je jarig ben maar een leuk kadotip iets leuks voor de baby (aardigheidje)
    ik heb nu al een paar rompertje en sokjes gekregen. laat gewoon de hint vallen dat je het ook leuk vind om wat van je vriend/man te krijgen voor de baby. ik heb een mooie teddybeer gekregen van mijn mannetje.
    we gaan nu kijken naar een babykamer (ben 18 wk) geniet er lekker van!

gr nicole

6. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Nicole.

wij hebben het al vrij vroeg aan familie en bekenden verteld,omdat we het eigenlijk nog niet helemaal gepland hadden.Tuurlijk is het hardstikke helemaal gewenst,hoor!De laatste maanden van vorig jaar brandde het verlangen naar een kindje.Daar hebben we uitgebreid over gesproken en we zouden dit jaar eerst allerlei verbouwingen doen en er dan voor gaan.Maar goed,nu dus zwanger en beiden helemaal in de mood en kunnen ineens niet meer wachten... :) Hebben inderdaad al leuke dingetjes gekregen en nu dus zelf het 1e gekocht.Helaas verjaar ik pas als de kleine er is...haha!Misschien dat mijn man dan maar babydingetjes moet vragen ;)

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    moet eigenlijk nog beginnen met shoppen.... maar wij hebben het geluk dat we veel dingen van vriendinnen kunnen overnemen.... Moeten binnenkort maar eens achter een kamertje aan..... als het een levertijd van 10-12 weken heeft moeten we ook niet te lang meer wachten

Deel Deze Pagina