Wat lekker dat hij vannacht doorgeslapen heeft zeg, had je vanmorgen niet zoiets van , hmmm hij zal er toch nog wel zijn. Ik had dat in het begin heel sterkt Ook goed dat hij thee wil drinken, bij Kylian krijg ik dat er echt niet in, heb al verschillende keren geprobeert maar na 1 slok duwt hij het weg en zet hij zijn kaken stevig op elkaar. Ach hij zal mijn smaakpapillen wel geërft hebben want ik lust ook geen thee (en geen koffie) Groetjes Anita
Nou, ik werd wakker van de wekker van mijn vriend en ik dacht.. hey, Jamie slaapt nog! Haha! Ongeveer een half uurtje later werd hij wakker! Heerlijk vond ik het! Ik ben dan gelijk een stuk meer uitgerust. Ik had ook wel verwacht dat hij enorme trek zou hebben, maar hij liet 70 staan! (had 180+6 gemaakt)... Ik had hem net weer de thee aangeboden, nu dronk hij eerst uit de beker, daarna nam hij ook een paar slokken uit de tuitbeker...! Maar hij spuugde het na 5 minuten allemaal weer uit... Hij krijgt nu sinds een paar weken nutriton (johannesbroodpitmeel) door zijn melk i.v.m. spugen. Ik heb daar eigenlijk helemaal niet bij nagedacht, dat thee bijvoorbeeld gewoon heel vloeibaar is en hij het makkelijker uitspuugd. Ik heb wel het idee dat hij het lekker vindt, maarja, moet ik het hem nu nog wel blijven geven?
Persoonlijk denk ik dat het weinig nut heeft als je hem drinken doet dat hij er na 5 minuten weer uitspuugd (+ waarschijnlijk voedsel wat al in de maag zat) Misschien het toch bij een paar slokjes laten mits die dan niet uitgespuugd worden. Groetjes Anita
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik heb er helemaal niet zo over nagedacht Doe ik gewoon elke dag een paar slokjes, zodat zijn maag er ook aan went..
Julia krijgt ook voeding met johannesbroodpitmeel sinds ze 3 weken oud is. Ik geef haar nu vaak wat water met een drupje diksap. Ze drinkt hier heel weinig van maar zo kan ik wel zien of ze ook wat kan drinken zonder de johannesbroodpitmeel.