Wanneer doorverwijzing naar gynaecoloog?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door D3rde, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Hi allemaal,

    Wij zijn nu meer dan een jaar bezig voor ons derde kindje en ik wil graag een afspraak gaan maken bij de huisarts. Van onze eerste twee jongens was ik snel zwanger en toen was ik er ook niet zo bewust mee bezig. Voor deze derde zwangerschap heb ik in het begin dus ook niet alle data bijgehouden (alleen menstruatie). De laatste 6 rondes heb ik ovulatietesten gedaan, mede vanwege een zeer onregelmatige cyclus. Daardoor weet ik nu ook dat ik een LF heb die varieert tussen 10-12 dagen.

    Is dit voldoende voor een doorverwijzing, of zal de huisarts mij naar huis sturen tot ik een jaar aan data verzameld heb?

    Bedankt alvast voor jullie reactie!
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nee hoor, als je na een jaar nog niet zwanger bent zal je worden doorverwezen :)
     
    D3rde vindt dit leuk.
  3. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Bedankt voor je reactie. Heb een afspraak gemaakt voor dinsdagochtend, hoop dat ik de verwijzing krijg!
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  4. D3rde

    D3rde Actief lid

    2 mei 2019
    188
    264
    63
    Vrouw
    Regio Zwolle
    Nog even van me laten horen. Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Man krijgt semenonderzoek en ook ik krijg volgende week een onderzoek bij de huisarts. (weet niet exact wat ze gaat doen eigenlijk?)

    De eerste stap is gezet :thumup:
     
    Nieuw2019 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina