Wanneer ei: hoelang zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Omelet, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lekker boeiend zullen jullie wel denken, maar goed kan het niet laten me er druk over te maken (zucht). Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben (jippie!) op CD 31. Dacht dat ik CD20 mijn ei had gehad, mijn LF is 9 dus ik was toen overtijd.

Echter, iemand in het fototopic zei: goh wat een duidelijke testen. En vanmiddag met ongeconcentreerde urine een CB met indicator gedaan, en die geeft 2-3 weken aan (terwijl ik volgens mijn eigen berekeningen nog geen 4 weken zwanger ben).

Dus.. mijn ovutesten er maar eens bijgepakt. Willen jullie kijken? Ik ben op CD 20 afgegaan gezien de steken in mijn buik e.d. maar ik denk dat het toch CD 18 is geweest gezien mijn duidelijke testen?

(en ik weet het: lekker belangrijk het zijn maar 2 dagen. Maar god wat maakt een mens zich soms druk om onbelangrijke zaken..)

Wanneer plaatsen jullie mijn ei?
    Bekijk bijlage 68531

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik denk dat je je ei hebt gehad op CD 19

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    ik denk op dag 18. Ook omdat je zw testen al zo duidelijk zijn, denk ik toch dat je 2 dagen verder bent. Dat maakt nogal wat uit qua hormoon in die eerste weken.
    Op dag 18 had je de duidelijkste ovu test. Je ei kan heel snel komen daarna, hoeft geen 48 uur te duren.

Enne gefeliciteerd he:)

Deel Deze Pagina