Ik heb nu al een paar dagen last van lichte steken/kloppingen(hoe je het ook maar moet noemen, het is in ieder geval gevoelig) onderin mijn buik (hoogte van de baarmoeder enzo) voor de kijkers is het rechts en voor mij links . Volgens mij had ik dit ook in het begin van mijn eerste zwangerschap, (helaas in juli een mk gehad) toen ik nog niet getest had. Zeker weten doe ik dit niet meer. Zou dit een teken kunnen zijn dat ik zwanger ben? Ik hoop dat jullie hier meer van af weten. Groetjes Bregtje
Hee we lopen gelijk, spannend. ik heb ongeveer dezelfde klachten als jij. Moet maar eens bij http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20140. Hier staat mijn verhaal, misschien dat je daar iets wijzer van wordt. Liefs, Duveldraakje
Hoi hoi ik had vorige week dinsdag m'n eisprong. Dan donderdag en vrijdag steken in m'n onderbuik. (nog te doen) En voorbije maandag had ik de hele dag door heel felle steken in m'n onderbuik (vooral links). Ben ook benieuwd wat dit kan zijn. Verwacht wel gewoon m'n ongi's op 4 oktober maar toch ...
Hoi meiden, De steken zijn weg. Nu heb ik al een paar dagen een heel zwaar gevoel in mijn buik en een harde bobbel boven mijn schaambeen. Ook mijn tepels doen sinds gisteren pijn. En soms lijkt t net of ik wat misselijk ben (zo'n heel licht gevoel weet je wel). Wat zal het allemaal te betekenen hebben? Wat voor rare klachten hebben jullie?
Nou jody79 volgens mij is het bij jullie raak! qua kwaaltjes lijkt het er verschrikkelijk op. Wanneer is je NOD dag? Bij mij zijn de steekjes al een stuk minder geworden, en heb verder geen klachten. Over 4 daagjes is mijn NOD dag, en ik hoop eigenlijk heeeeeel erg dat de duiveltjes niet langs komen.. En wat hoop jij? groetjes
Hoi Bregt, Nou jij zit in elk geval minder lang in spanning dan ik. Nog 4 daagjes, dat is nog wel uit te houden toch? Ik hoop dat het raak is voor je. @Natasja, je hebt helemaal gelijk. 11 dagen voor NOD, dat is nu moeilijk vast te stellen. Ik wacht rustig af. Mijn temp is wel erg aan het stijgen, maar dat is ook als je niet zwanger bent toch? Succes meiden!