wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

    er zijn vast meer vragen over dit onderwerp maar wil het eigenlijk nog 1 keer vragen:
    Ik heb een regelmatige cyclus (tot nu toe dan) van 30 dagen.
    Ik dacht altijd dat je meestal na 14 dagen na je menstruatie je eisprong had maar nu las ik ergens dat dat niet zo hoeft ze zijn. Maar als je een vrij regelmatige cylclus hebt dan is dat meestal toch na 14 dagen of niet?
    Het is zo irritant, elke keer denk ik: volgens mij heb ik mijn ei, en dan een paar dagen later verlies ik ineens weer veel slijm, en denk ik: oh volgens mij heb ik nu pas mijn ei.
    Ik wil eigenlijk liever nog niet gaan tempen en ovutesten gebruiken omdat ik pas 4 maanden bezig ben. Maar wil wel graag proberen om op de juiste momenten te klussen... :D

    Liefs Farfan
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Toch zijn ovutesten wel heel handig hoor, ik dacht ook dat het ongeveer 14 dagen na je menstruatie is, zie ook mijn banner.
     
  3. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Nee hoor...dat verschilt per vrouw! Het kan tussen de 11 dagen en de 18 dagen zitten en dan kan je cyclus ook regelmatig zijn.

    Ik heb bv (vind ik zelf) een redelijk regelmatige cyclus en ik ben 15 dagen na mn ei ongesteld, dus geen 14.
     

Deel Deze Pagina