Wie kan mij helpen met met het bepalen op welke dag mijn eisprong was? (zie kaartje handtekening) Ter info: ik meet iedere ochtend zelfde tijd, rectaal en voor het opstaan. Mijn coverline is de afgelopen maanden tussen de 36,76 en 36,86 geweest. De dip op CD10 heeft een open bolletje omdat ik die meting op sleep deprived heb gezet aangezien ik ongeveer 45 á 60 minuten korter heb geslapen dan normaal. Mijn temp is nog niet eerder hoger dan 37.1 geweest. Zonder de meting van vandaag zegt FF eisprong op CD10, met meting van vandaag zegt FF eisprong op CD13. Ik twijfel, zou het CD10, CD13 of misschien wel CD15 zijn?
Weer een paar dagen verder en nog steeds erg benieuwd wanneer mijn eisprong was. Zou CD17 eisprong kunnen zijn?
Thanks Number2 en RoGiJuLi! Ik zal rustig afwachten. Mijn temp was vanmorgen weer 37,1 dus nog mooi hoog voor mij.
Vandaag helaas weer ongesteld geworden Als mijn kruis nu goed staat weer een LF van 10 ipv 13/14. Weet iemand toevallig hoe het kan dat LF ineens korter wordt? Of komt dat wel vaker voor?
Mijn lf is ook maar 10 dagen En hij kan idd wel eens zakken of wat langer worden. Enorm balen dat je weer ongi bent trouwens
Thanks RoGi, geeft me weer wat moed dat LF van 10 niet erg is en dat je LF kan veranderen. Baal er wel van dat mijn kaartjes de afgelopen twee cycli niet zo duidelijk waren. De cycli daarvoor was mijn eisprong veel duidelijker met een mooie stijging. Hopelijk deze ronde weer een duidelijke eisprong (en hopelijk ook een zwangerschap)!
Hoi Steef, Ik heb ook een LF van 10 dagen. Ik heb al twee mooie kindjes, het is bij mij eerder geen probleem geweest dat mijn LF maar 10 dagen is. Ik hoop dat dit je wat geruststelling/hoop geeft. Gr. IH