Toen we ong. 3 maanden samen waren ben ik bij hem ingetrokken (officieus, dan, want ik had nog wel mijn eigen appartement) -ik was het gesleep met kleren en tandenborstels enz. zat, want ik zat toch al vanaf dag 1 altijd bij hem- en toen we 7 maanden bij elkaar waren tekenden we het koopcontract voor ons nieuwe huis.
Hmmm.. Wij waren 4 maanden samen, maar in die 4 maanden had ik hem maar 1 x 10 dagen en 1 x 8 dagen gezien. (hij woonde in het buitenland) Daarna ben ik daarheen verhuisd en dus samen gaan wonen.
Toen ik Ard 1 maand kende "woonde" ik de helft van de week bij hem en na nog 'n maand ben ik helemaal bij hem ingetrokken.
Toen we een half jaartje bij elkaar waren ben ik bij hem ingetrokken, 3 maanden verder samen een huis gekocht.
3 weken geleden Na ruim 5 jaar samen en 7 maanden getrouwd te zijn kregen we eindelijk een eigen huisje
Wij zijn gaan samenwonen toen we 14 maanden samen waren. Ik was 19 en hub 23. We zijn inmiddels 14 jaar samen, waarvan 7,5 jaar getrouwd.
Wat bijzonder; hier staan best wat dames die niet gingen samenwonen voor ze trouwden. Zelf ken ik echt niemand die dat gedaan heeft, dus wist eigenlijk niet dat het nog voorkwam. Bij m'n ex ben ik ingetrokken toen we een half jaar of een jaar wat hadden (weet het niet meer, is al 18 jaar geleden). Na nog een jaar heb ik toen m'n eigen huurwoning (studentenkamer) opgezegd, dat werd een beetje dure opslagplaats omdat we daar dus nooit waren en na nog een jaar hebben we samen iets groters gehuurd. Na een relatie van 4 jaar, waarvan we er dus 3 hadden samengewoond, gingen we uit elkaar. Met m'n vriend, en de papa van mijn kinderen, ben ik eerst bij hem ingetrokken toen we een jaar wat hadden, na nog een half jaar ging ik terug naar m'n eigen huis, na nog twee jaar trok ik weer bij hem in, en toen we 6 jaar wat hadden hebben we samen ons huidige huis gekocht. Inmiddels zijn we 12 jaar samen.